Şöyle de paylaşayım aslında bana her şey gayet yerli yerinde gibi geldi ama aslına bakarsanız 1000kcal lik bir diyetin daha sağlıklı olduğunu düşünüyorum. Sizce diyet listem böyle güzel mi yoksa ekle-çıkar dediğiniz bir şeyler var mı?
Kendi diyetimi oluşturdum ve bugün bu diyete başladım ama çok az kalori alıyormuşum gibi geliyor neler ekleyebilirim sizce?
Ara ogune 50 gr bitter cikolata ekleyebilirsin %60kakao olanlardan 1000 kalori bizimde diyet programinda verdigimiz taban kalori toplamidir 800 kalori seni 3 gun sonra bitkin bir hala getirecek ve insuline karsi hassasiyetin belirecek bence 1000 1200 kalori yakalayip kalori acigi yaratirsan gun ici aktivote veya sporla daha saglikli bir kilo kaybi yasamis olursun protein bazli beslenmeye calis ki kas kaybin cok olmasin
Evet 800 çok az oldu biraz daha ana yemeklere ekleyebileceğim şeyler düşündüm ama gerçekten doyurucu acaba akşam 20.00 için bir ara öğün daha mı koysam diye düşünmüyor değilim
Ortalama 225 kalori civarinda buda istedigin kaloriye ulasmani saglar ve enerji bakimindan karbonhidratta almis olursun ortalama %40 karbonhidrat %55 yag ve %5 gibi protegin destegi olur ki yaktigin karbonhidrat karsiliginde %83 yag kaybin olur :)
Aslında ketojenik diyet uygulamayı düşündüm ama benim kemik erimem var ve kemik yoğunluğunun azalmasına sebep oluyormuş neden bilmiyorum bu yüzden karbonhidrat ağırlıklı beslenmeyi düşünüyorum normal diyetlerde de %55 karbonhidrat %25 yağ %20 protein olarak beslenmeyi öneriyorlarmış
evde aşçı mı var türk kızı gö. tünü kaldırmaz bunları yapmaya!
0
6 Yorumla
Soran
+1 yıl
Valla hepsi de çok basit şeyler ki özellikle de aşırı basit ve tadını sevdiğim allahım bu eziyeti neden kendime yapıyorum dedirmeyecek (yulaf hariç) lezzette ve kolaylıkta yemekler seçtim konserve açmak pek zor değil 😂
Annem babamı aldattı sonra da aldattığı adamla evlendi biraz karışık oralar da bunu seninle konuşmamın bana bir faydası olacağını düşünmüyorum şu an konumuz diyet
Ana Sayfa > Sağlık > Sorular > Kendi diyetimi oluşturdum ve bugün bu diyete başladım ama çok az kalori alıyormuşum gibi geliyor neler ekleyebilirim sizce?