Yemek yemekten nefret ediyorum bu yüzden sağlıklı değilim?

Neden bilmiyorum ama hep kusmak istiyorum Bulimia değilim ama yediklerim beni hep rahatsız ediyor örneğin sabah okula giderken ağzım kokmasin diye 2 parça ekmek yiyip akşam da ne varsa 1 çay tabağı kadar yiyorum yani bugün saat 5 buçukta kalktım yürüdüm dışarı çıktım az önce yemek yedim yediğim şey yine 2 parça ekmek bir kaç pismis fasulye. Anemiyim ve bedenim sürekli yorgun ama hiç yemek istemiyorum bazen hiçbir şey yemiyorum.Napsam ailem çok şikayetçi. Küçükken böyle değildim 1 sene falan oldu böyle olalı
Yemek yemekten nefret ediyorum bu yüzden sağlıklı değilim?
Cevapla