Testi pozitif çıkan komşum evde karantinada! Nasıl korunabillirim?


Günaydın KScanlar, gereksiz linçlerden uzak durmak adına gizli soruyorum.

İş yerlerinde giriş ve çıkışlarda kontroller yapılıyor. Bu kontrole üst komşum takılıyor ve hastaneye sevk ediyorlar. Hastane ise yedi gün karantinaya alıyorlar. Yedi gün içinde testler yapılıyor, ailesi bize negatif çıktı diyor. Ama karantina devam ediyor.

Dün itibariyle evine getirdiler. Evde karantinası devam edecekmiş. Ailesi yine negatif çıktığını iddia ediyor. Lakin aileside karantinada kalacakmış. Telefonla haberleşiyoruz, sonuçların yine negatif çıktığını iddia ediyorlar.

Bu sabah şirketten bilgi aldık ve sonuçların pozitif olduğunu söylüyor. Aile negatif, şirket pozitif diyor. Eve gönderme sebepleri ise, hastanede yer yokmuş. Pozitif olduğunu öğrenince firma olarak o şirketteki 10 işcimizi geri çektik.
Testi pozitif çıkan komşum evde karantinada! Nasıl korunabillirim?
Sorum şu,
hastanede yer yok diye eve göndermek mümkün mü? Üst komşum olduğu için büyük tereddüt içindeyim. Belki söylentidir, pozitif değildir diyerekten sorguladım ve pozitif olduğunu söylüyorlar. Elimize raporlar geldi deniyor.
Tavsiyeleriniz nedir?
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada gizli sormaktan vazgeçtim. Silmeyi unutmuşum.
Saçma sapan görüşlerden uzak kalın, ciddi görüşler bekliyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Birçok kişiyi evlere göndermişler. Böyle bir şey mümkünmüş. Herkes dikkat etsin. Sadece eve gönderiyorlar, gelip kontrol etmiyorlar. (sürekli kontrol yok) Bilinçsiz vatandaşlar evde karantinada durmak yerine dışarı çıkabilir. Ve virüs size bulaşabilir. Dikkat edin, çok dikkat edin.
Testi pozitif çıkan komşum evde karantinada! Nasıl korunabillirim?
Cevapla