Sultan papağanıma nesquik kücük toplardan 1 tane verdim yedi bişey olur mu bilen birisi yardımcı olabilir mi?

bir kaç sayfada çikolata zararlı demişler bir sıkıntı olur mu arkadaşlar yardımcı olursanız çok sevinirim :( ?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaslar kusumu cok seviyorum umarım bisi olmaz :(
Sultan papağanıma nesquik kücük toplardan 1 tane verdim yedi bişey olur mu bilen birisi yardımcı olabilir mi?
Cevapla