Arkadaşlar lütfen görüşlerinizi paylaşın zor durumdayım. Anksiyetede yutkunma takıntısı için psikiyatriste gitmeli miyim sizce?

Arkadaşlar benim birkaç hafta önce garip takıntılarım başladı psikiyatriste gittim anksiyete dedi. Zamanla geçen zararsız bir şeymiş sadece insanı mutsuz ediyormuş biraz. Doktor eğer 1 ay içinde geçmezse ilaç veririm öyle kolay bir şekilde geçiyor dedi. Yalnız daha 1 ay geçmedi o takıntılarım bitti bu sefer de yutkunma takıntısı başladı ikide bir yutkunasım geliyor ve bazen acaba yutkunamaz mıyım ya da yutkunurken bir şey olur mu diye endişeye düşüyorum. Beni acayip mutsuz bir insan yaptı bu takıntı, sürekli yutkunmaktan çok sıkıldım. Düşünmediğim zaman geçiyor bu ama çoğu zaman da aklıma geliyor. Aileme falan da bahsetmedim bu takıntımdan utanıyorum hem ailemden hem de doktora tekrar gitmekten niyeyse çekiniyorum. Sizce ne yapmalıyım? Tekrar ilaç tedavisi için gideyim mi yoksa diğer takıntılarım gibi zararsız ve zamanla geçen bir şey olduğunu mu düşünüyorsunuz?
Arkadaşlar lütfen görüşlerinizi paylaşın zor durumdayım. Anksiyetede yutkunma takıntısı için psikiyatriste gitmeli miyim sizce?
Cevapla