Arkadaşlar lütfen mesajımı okuyun, tavsiyelerinizi bekliyorum. Sizce psikoloğa gitmelimiyim?

Arkadaşlar ben 1995 doğumlu, 28 yaşında bir erkeğim... Geçmişe dair çok keşkelerim ve çok pişmanlıklarım var. Arkadaşlar ben ilk okulda ve orta okulda mutlu bir çocuktum, hedefleri olan, kendini gelecekte güzel yerlerde görmek isteyen iyi arkadaşlarım vardı. Sonra takii liseye geçene kadar, liseye başladıktan itibaren, sanki bir papatyanın teker teker yapraklarını kopartmak gibi, lise yıllarımdan itibaren hayatım büyük bir dönemece girdi, bu dönemec iyi bir dönemec asla değil. Çünkü, hedefleri olan, idealleri olan, aydın görüşlü, iyi arkadaş grubu ortamlarımı kaybetmiştim, sonra eski mutluluklarımı, heyecanlarımı da kaybettiğimi fark ettim. Kendimi ait olmadığım tipte insanların, ortamların arasında buldum, bu durum beni acaip derecede özgüvenimi zedeledi. Bu bende daha sonra liseye başlayınca inanılmaz derecede özgüven problemlerine kadar sorunlara yol açtı, sonra hala 1 arkadaşım dahi yok mesela, kapattım baya kendimi... (ben düz liseye gittim bu arada) sonra, yıllar geçti, lise öylede böylede bitti ve sonra ben 2 yıllık bir bölüm kazandım, okudum ve mezun oldum...

Yani şunu söylemek istiyorum, ben tabiri caizse bir kuru yaprak misali gibi farkında olmadan, gelecekte ne olmak istediğimi planlayamayan, bir insan olmuştum ve artık iyi bir arkadaş, nitelikli arkadaş gruplarına, kafam da istediğim modelde arkadaş ortamlarına dahil olamamış hale gelmiştim...

Sizce sorun nerede?

Arkadaşlar lütfen mesajımı okuyun, tavsiyelerinizi bekliyorum. Sizce psikoloğa gitmelimiyim?
Cevapla