Gözde arpacık (it dirseği) şişlik nasıl iner?

Gözümde göz kapağımda it dirseği (arpacık) çıkmıştı acısı ağrısı geçti ama şişliği hala duruyor 1 haftadır aynı ve kaşınıyor. Dokunmamaya çalışıyorum şişliğini nasıl indirebilirim acaba?
Gözde arpacık (it dirseği) şişlik nasıl iner?
Cevapla