Bak bu durumu birebir kendim yaşadım bundan iki sene önce ben tırnak yemiyordum ama saçlarımı tel tel diplerinde koparıyordum okul sırada falan yerler hep saç oluyordu mafolmuştu sonra gittim bir oyuncak aldım sürekli elimde o vardı oynuyordum okulda falan bir elimde kalem bir elimde oyuncak öyle bıraktım sonra kestirdim saçlarımı toparlansın diye erkek saçı gibi şimdi omuzlarıma düşmek üzere
Acı oje kullanıyorlar çözüm olarak. Bu kendi kendine irade ile başa çıkabileceğin birşey. Ben de yerdim küçükken. Ama baktım çirkin oluyor tırnaklar. Vazgeçtim🙂
En İyi Cevaplar