
Cevabın nedir?
Cevapla
1. Kilo konusu popüler kültürle büyük bir ivme kazandı.
2. Hatta şu anda kilo problemi kişilere saldırı aracı ve zorbalık mezesi oldu. (Hey şişko, sen o sandalyeye oturma, kırılır sandalye vb)
3. İnsanların sağlık sorunu (hormonal bozukluklar) olabileceği kimsenin aklına da gelmiyor.
4. Hiçbir kimse aklî denge sorunu yoksa midesinin hacminden daha fazla yiyecek yemez, içecek içmez. Zaten doğanın kanununa aykırı...
Hal böyleyken neden insanlar sevdiklerini olduğu gibi sevmez, sevemez.
Ha obez biri veya kilolu değilim ancak kilolu insanlara takınılan acı tavrı görüyorum, özellikle de kadınlara...
Yapmayın!46 Yorumla- +1 yıl
Küçük kız kardeşimin doymama sorunu vardı. Daha ilkokulda 90 kiloydu. Kac diyetisyene gitse de işe yaramadi. Mide ameliyati yaptirmak istedik doktorlar masada kalir diye yapmadi. Ve daha 11 yaşında damar tıkanıklığından vefat etti. Kilolu insanlar herseyde acı çekiyor. Onlara sadece oturmak ve yurumek bile acı veriyor. Bunu ne kendilerine ne de sevdiklerine yapmaya haklari yok. Onu olduğu gibi sevebilmemiz için şu an yaşıyor olmasi gerekiyordu.
- +1 yıl
@MuhaKz
Başınız sağolsun.
Evet olduğu gibi sevmeliyiz. Hayatın bir gerçeği ölüm. Ölümden insanların korkması, ya da sevdiklerini kaybedeceği huzursuzluğu doğal bir psikolojik davranış.
Kardeşiniz aşırı kilodan vefat etmedi. Allah onun ecelinin saatini yazdı ve bir sebebe bağladı. Kader-i mutlak üçtür; doğum, ölüm ve nikâh. Ölüm anını değiştiremeyeceğimize göre Allah o ana sebep verir.
Kilo sorunu olan kişilerin anatomik yapılarına tıp bile çare bulamıyor. Kilo ile ilgili gen bile daha yeni keşfedildi.
Dünyanın en çok yemek tüketen ülkelerinin başında Çinliler geliyor ama hepsi tığ gibi...
Bunları da bilin lütfen, genetik kodlarımız, anatomik yapımız, vücudun savunma mekanizması ve hayatla bağdaşık hallerimiz.
Bunların hepsi bir etken... - +1 yıl
Bu saydiklariniz suçluluk duygumuzu ne yazik ki yenemiyor. Evet mukadderata inaniyoruz eceli geldiği için vefat etti fakat siz kanser olsanız nasılsa ecelim geldiği zaman öleceğim diye düşünüp bununla mucadele etmez misiniz? Kemoterapi görüp onca acıyı çektikten sonra işe yaramazsa nasıl olsa ecelimle öleceğim deyip pes mi edersiniz? Bu bizim hayata geliş amacımıza aykırı. O zaman herkes çalıp cirpsin kimse calismasin istedigini istedigi kadar yesin dunya nimetlerinden fazlasiyla faydalansin. Nasilsa ecelimiz gelince toprağa karisacagiz ve nasilsa bunların hesabını vermeyecegiz degil mi? Bütün azalarimizin dile gelip bu insan bana eza verdi diye sikayet edecegini de dusunmeyelim.
- +1 yıl
@MuhaKz
Kesinlikle katılıyorum.
Sadece bir maddeyi gözden kaçırmayın.
Mücadeleyi kazanmaya daha azimli olanlar yaşları gittikçe artan kişiler.
Yani 50 yaşında birinin savaşma isteği 11 yaşındaki kardeşinizden daha fazladır. Çünkü hayatla girdiği mücadelede kaybettikleri çok fazladır ama bir o kadar da başaramasa da tecrübe kazandığını görmüştür.
Ancak 11 yaşındaki bir çocuğun hayallerden başka bir gücü ve hayat tecrübesi yoktur. Onun yüreğini hissedebiliyorum. Onun için daha yaşta hayat oyundan ibaret, ama ağrılarından dolayı o hayalleri ve oyunları bile düşünemedi.
Kişilere boylarından büyük işleri vermemiz bence aykırılık olur.
Kardeşiniz hayatla mücadelede yaşı sebebiyle güçlü değildi, olamazdı da.
Empati yapalım, o yaşta ölüm bile büyük bir mutluluk getirir o acıların içinde... Hissedin lütfen. - +1 yıl
- +1 yıl
@naturellkiz Allah razi olsun
En İyi Cevaplar
+1 yılAile ve arkadaş kolay. Onlar üzülsün alınsın gerekirse, sağlıklı olmaları için dobra dobra söylerim böyle mevzuları. Asıl söylemeyen arkadaştan aileden hayır gelmez. Ama sevgiliye olay biraz daha farklı. Onu beğenmediğimi düşünürse, yıkılır hatun yazık. Eh, bir doktor adayı olmanın avantajını kullanıp tamamen sağlıklı yaşama fikri ortaya atarak kalp hastalıklarından korunmanın da gazıyla, birlikte spora yazılmayı daha eğlenceli olacağını ve beden kitle indeksimizi uygun aralıklarda tutmayı teklif ederim. Yerse, ne mutlu 😄 Her şeyi yedin, bunu da ye be hanım derim 😅
30 Yorumla
kilolu bir insan olarak soyluyorum. zayifla sagligina zararli spor yapsan mi iste az ye gibi seyler cok asiri sinir bozucu.
kardesim sana ne benden diyorum direk. goz zevkini bozuyosam bakma filan...
bir dans kursuna filan yazilmayi teklif et, diyet yapcam birlikte yapalim bana destek ol de, hadi aksamlari senle yuruyelim de ne bileyim ortak ol ona cunku kilo vermek cok zor bir karar. bir anda herseyi degistirmek gerekiyor. acikcasi ben bir yildir zayiflama karari almaya calisiyorum ama alamiyorum etrafimda ailem dirdir ettikce iyice sinirim bozuluyor dahada saliyorum disardan soylemesi cok kolay cunku.00 Yorumla
Objektif durumlar insanı daha az üzer diye düşünüyorum. Olayı kişiselleştirmeden sağlıklı vücut kitle indeksi aralıklarından bahsedip hadi bir de seninkini hesaplayalım temalı bir giriş. 25 in üzerindeyse onu bekleyen sağlık sorunları dolayısıyla kilo vermesi gerektiği temalı şık bir kapanış. Aslında sen böyle çok güzelsin ama sağlığın için bunu yapmalısın. Vallahi ben değil bilim söylüyor :)
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
81
Cevap
88Cevap
+1 yılKilo konusu çok hassas bir konu. Ben ideal kilosuna yakın bir insanım, kilo problemim olmadığı için kiloyla alakalı bir konuyu özellikle kendim açmamaya dikkat ediyorum. Kişi kendi bana açıyorsa formunu nasıl koruyorsun ben ne yapabilirim derse kendimce nasıl beslendiğimi anlatırım, o zaman tavsiye veririm ya da uyarırım. Sağlığını sıkıntıya sokmadığı sürece kişiler illaki kilo vermek zorunda değil. Tek tip tek beden olmak zorunda değiliz. Herkesin fiziksel görüntüsünden önce ruh sağlığıda düşünülmeli🙏🏻
20 YorumlaEŞE: Sağlığın tehlike de ve senin için endişeleniyorum. Beni genç yaşta dul bırakmak mı istiyorsun
SEVGİLİYE: Sağlığın tehlike de ve senin için endişeleniyorum. Beni genç yaşta hayatımın baharın da yarım hayaller ile bırakmak senden sonra başka insanlara yar olmamımı istiyorsun.
ARKDAŞA: Yuhhh ya beni de ye. Yavaş hayvan yeter çatlayacaksın yeme ya. olum kızlar seni beğenmiyor geçen gün sana benim manitanın arkadaşını yapayım dedim kız bana bula bula yağ tulumumu layık gördünüz dedi. Ben karışmam karar senin10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBunun herhangi bir yolu yok söylemek asla işe yaramayacak onu sadece daha çok yemeye itecek bırakın kendisi düşünüp karar versin ona dışarıdan parazit olmayın. Eğer ben onu ikna ederim diyen babayiğit varsa demesin vazgeçsin çünkü onu hiç alakadar etmez sadece gereksiz yere kötülük yapar. Siz ne kardeşim o kişi bilmiyor mu kilo mu zayıf mı? Sen dışarıdan görüyorsun da o 7/24 öyle yaşıyor bilmiyor mu? Eğer o kişiyi önemsiyorsanız tutun çenenizi kendisi zaten bu konuyu sizin hayal bile edemeyeceğiniz kadar düşünüyor.
40 Yorumlabenim eski sevgilim bana kilo al dedi diye kilo aldım tam istedigi gibi balık etli oldum daha göremeden başka kızla sevgili oldu. sonraki sevgilim zayıfla dedi zayıfladım ama onla da ayrıldık. siz siz olun kimsenin lafına bakmayın nasıl mutluysanız öyle takılın
10 Yorumla
+1 yılSöylemem eğer hastalık boyutuna ulaşacak düzeydeyse ya da ölümcül düzeydeyse farkındalık oluştururum
Öbür türlü şişman ve hastalık riski yoksa
Söylemek kimsenin haddine değildir
Onu öyle kabul ederim
Eğer onu zayıfken tanıyıp sevdiysem
Kilo aldığındada obezite olsa bile severim aynı şekilde
Şekikci olmayın bırakın ve öyle kabul edin10 Yorumla
+1 yılAnneme onu çok sevdiğimi ama eğer hastalanır ve yatalak bir hasta olarak kalırsa onu bakmak konusunda çok zorluk yaşayacağımı, kendini düşünmüyorsa bile beni düşünüyorsa kilo vermesi gerektiğini anlatmıştım. Annem yüksek tansiyon hastası ve yüksek tansiyondan daha önce küçük çaplı bir felç geçirmişti bu yüzden bu konuda biraz tecrübemiz var ne yazık ki. Beni dinledi ve 20 kilo verdi 🙈
10 Yorumla
+1 yılNeden kilo vermesi gerektigini söyleyin?
Mesela sağlık sorunu varsa, kilo ver demek yerine, sağlikli beslenelim deyip, beraber sağliklı şeyler yiyin.
Veya sağliğımız icin temiz hava alıp hareket etmeliyiz diyip, beraber koşun veya yürüyün.
Hem sizde o sebeple faydalanırsınız :)00 YorumlaOnu sevmesem zaten kilo vermesini istemem. Kilo vermesini istemem bile onu sevdiğimi gösterir yoksa ölsün banane. Ben anneme şöyle diyorum
"Kilo aldın sağlık sorunlarının nedeni bu kilo vermelisin az yemek yemelisin"Bence bu gayet medeni bir şekilde durumu açıklamak oluyor çünkü sağlığını önemsediğimi de gösteriyorum ama kalkıp çirkinleştin vücudun rezalet felan dersen hakaret olur. Onun sağlığını önemsediğini belli etmen lazım durumu açıklaman ona zararını anlatman lazım.00 YorumlaSağlık konusunda 406 cevap paylaştı. Bir insanın kilo vermesini veya almasını söylemek ayıp ya da anormal bir şey değil. Rencide edici hiç değil. Açık ve net şekilde; son zamanlarda çok kilo aldın biraz dikkat et. Veya xxx salonuna gidebilirsin, eminim sana iyi gelecektir şeklinde söylerim.
Kiloyla alakalı muhabbetlerde hiç çekinmem. Karşı taraf ne maksatla söylediğimi bilir.04 Yorumla- +1 yıl
Maksat ne olursa olsun bundan size ne?
Sizin ya da bir başkasının haddi değil
Ve bu kimseyi ilgilendirmez
- +1 yıl
Estağfurullah ben alakam olmayan şeylere atlamakta elinize su dökemem ( misal alakam olmayacak bir şekilde birisinin kilosuna müdahale etmek gibi)
+1 yılÖnümdeki yemegi alip kendi yiyor. Son donemde cok kilo aldim, istahim hic olmadigi kadar acildi, yiyorum surekli bir seyler. Boyle giderse kilolu bir kadin olacagim. Benim hosuma gidiyor su anda, sevdim bu halini dolgun dolgun ama daha fazla kilo alırsan sizlanmaya baslayacaksin dedi.
00 Yorumla
+1 yılGüzel dille derim canım zayıf olsan herşey tam oturur filan ama bana nasıl söylüyor lar fil gibi olmuşsun ya da maşallah senin üstüne yok ne zamana kilovrrmeyi düşünüyorsun artk. Allah belanızı vermesin😂😂
21 Yorumla- +1 yıl
Uloooo haydeee
Gizli Üye(25-29)+1 yılO eğer bundan şikayetçi ise zaten direk söyleyebilirsin ama yine kırıcı olmayan bir uslup ile mesela "Sağlığını riske atmayacak ise sıkıntı yok ama eğer sağlığın riske giriyor ise bir önlem almalisin. Eminim zordur ama başaramayacağın şey yok. Ben sana bu süreçte yardımcı olurum yürüyüşler yapabilirz mesela? Senin iyiliğini istiyorum "tarzında konuşman yeterli eminim kırılmadan onun iyiliği için söyleyeceğini anlar çünkü bende kiloluyum biri bana böyle gelse hiç kırılmam
10 Yorumla
+1 yılBöyle birşeyi asla söylemem ki sevdiğim insanı o şekilde kabul ederim zaten, seversem de kilolarını severim (balık etli kızlar hoşuma gider) bir insan birini her şeyiyle kabul edebiliyorsa ve kusur görmüyorsa seviyordur zaten gerisi sadece hikaye.
10 Yorumla
+1 yılBiz erkekler pek umursamayız ama bir Kadına kilo aldığını zayıflması gerektiğini ne şekilde söylerseniz söyleyin bu durumdan hoşlanmaz rencide etmeseniz de hoşlanmaz
21 Yorumla- +1 yıl
👏👏👏👏
+1 yıl54 kiloyum, yaşıma göre çok az.
Normal de 65 olmam gerekiyor.
Ama ben kolay kolay kilo alabilen bir insan değilim.
Yani ne denir buna bilmem, babam da aynı.
Eskiden kiloluydu şu an benim gibi zayıf00 Yorumla
+1 yılŞaka kaldıran biriyse şakayla karışık söylenebilir ama kaldırmıyorsa ciddi şekilde kendi sağlığı için kilo vermesi gerektiğini söylemekte sakınca yok kesinlikle. Hele aileden biri olunca daha kolay hatta söylemek.
00 Yorumla- Sağlık konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılAçıkça söylüyorum :) doğrusu da bu benim en nefret ettiğim cümle senin gibi olmak istiyorum diyen kişilerin popolarını kaldirmayip spor yapmadan istediğini yiyerek hayal kurmaları bu kişilere iç acimiyorum
00 Yorumla
+1 yılAz ye küpekkk!! maaş olduğu gibi senin mideye gitti hayır en son benide yersin sen bu sayfada kapanır gider ayıp ayıp haline bak derim :)) yahu ne diycem can boğazdan gelir yesin istediği kadar
10 Yorumla
+1 yılAilemden biri olursa çat çat söylerim. Sevgilim falansa görünüşü açısından gözüme batmaz zaten. Sağlığını düşünürüm. O yüzdende direkt olarak sağlığı için biraz kilo vermesi gerektiğini söylerim.
00 YorumlaOturursun konuşursun hayatım bence biraz yediklerine dikkat etmelisin falan filan benim eski sevgilim öküz gibi iyice şiş banane napıyosan yap demezsiniz bu basit bişeydir ama kırılır insan dikkat etmek gerekiyor biraz ince düşünceli olun arkadaşlar..
00 Yorumla
+1 yılGerçekleri anlatirim kendisi anlayacaktır ama karar verme aşamasını ona bırakırım evet derse böyle şöyle olur hayr dersen hayatn iyi gitmez falan yani kendi tarzmda sözler söylerim
00 Yorumla
+1 yılTeşvik ederek ve merak ettirerek inceden söylerim. Zamanında ben de tombalak bir şeydim şu an gayet iyi bir fiziğim var. Kendimi örnek gösteririm mesela :D
00 Yorumla
+1 yılEstetiğin bir yana sen mutluysan birşey diyemem ama sağlık açısından biraz kilo vermen gerektiğini düşünüyorum derim direk samimiyetimi hissettiririm kırılmaz diye düşünüyorum
00 YorumlaŞakadan anlayan bir insansa derim çok kilo aldın diye ki her gün yaptığım bir şey 🙊ama değilse farklı yöntemlerle kalp kırmadan söylerim
10 Yorumla
+1 yılTatlı dille söylerim.. tabiki ama baz kzlar varya anam diyorum spor yap ' ben en azından 100kg degilim deyip bloke ediyor benim ona verdigim tavsiyeyi ve abur cubura devam tabi 😄😄 öylelerindende bir cacık olmuyor he
00 YorumlaCanım tombik balinam artık minik bir japon balıgım olmaya ne dersin
30 YorumlaSaglikli ve kaliteli yasam için zayıflaması gerektiğini birlikt aktiviteler yapabileceğimizi söylerim
00 YorumlaYakınımdan bir örnek verir anlatırım sende böyle yaparak kilo verebilirrsin felan derim aslında bunu dediğim insanlar da var.
00 YorumlaValla biraz rencide olunca insan daha kararlı kilo veriyor direk derdim tonton bu işin sonu nereye gidiyor
00 YorumlaSagliksiz besleniyorsun ve ideal kilonun uzerindesin vucudunu sekle sokarsan daha mutlu oldugunu goreceksin derim
00 Yorumla
+1 yılOğlm bu ne lan göt göbek tır dorsesi gibi olmuş dikkat uzun ve geniş araç uyarı levhası takılacak duruma gelmişsin derim😂
00 Yorumla- Sağlık konusunda 347 cevap paylaştı.
+1 yılKız kardeşime kanka dana gibisin dedim bir baktım fit oldu 3 ay sonra bu sefer o başladı abi göbeğin çıkmış diye bana sataşmaya başladı 😊
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSağlığından girebilirsin. Mesela kalbinin çok kilodan dolayı kaldıramayıp hasta olabileceğini falan. ya da ben spora gitmek istiyorum fazlam var ama yanlız gitmek istemiyorum beraber kaydolalım falan diyebilirsin😳
00 YorumlaSağlık sorunu varsa onu dile getiririm. Yok görünüşünden rahatsızsam onu çok sevdiğimi ama kilo verince daha yakışıklı/güzel olduğunu söylerim.
00 Yorumla
+1 yılValla ben kendime diyorum aynaya bakınca kılo ver ayı gibisin diye🙄
20 YorumlaSağlık konusunda 2b cevap paylaştı. Yanakların böyle tatlı ama ben gözlerini daha çok seviyorum derim :)
20 Yorumla
+1 yılAzıcık kilo mu aldın, performansını etkileme riski varmış biliyo musun?
11 Yorumla- +1 yıl
Erkek zayıf kadın şişman olacak :D öyle olsa ne derdin düşün ki sen erkeksin yine zayıf olan
En sinir olduğum şey ne bana konuşulmasını isterim ne de ben başkalarına konuşurum
10 Yorumla
+1 yılBiraz kilo aldın dikkat etsen iyi olur sağlığın için
10 Yorumla
+1 yılSöyleseniz nolacak umurumuzda mi sanıyorsunuz 😄 umurumuzda olsa zaten kilolu olmayiz😅
20 Yorumla
+1 yıl"Tospikim maşallah ocağıma incir ağacı diktin."
23 Yorumla- +1 yıl
+1 yılUzmandan duydum kalp krizi olasılığını azaltmak için kilo vermeliymişiz. Birlikte kilo verelim mi?
00 Yorumla
+1 yılÇok az bir kilo verme ile sen zaten iyisin ama daha iyi olabilirsin diyebilirim 🙄
00 Yorumla
+1 yılseni üzerimde daha uzun süre zıplatmak isterdim derim
00 Yorumla
+1 yılBen doğruca diyete sokup spora başlatıyorum. Uğraşamam öyle fil dök falan.
00 Yorumla
+1 yılBeraber sıkı bir aç kalma serüvenine ne dersin derim
00 Yorumla
+1 yılDalgayla gerçek karışımı göbek önden sende arkadan geliyon derim ama gülerek
00 Yorumla
+1 yılDevamlı spor yaptığım için bana destek olmasını söylerim.
00 Yorumla
+1 yıldirekt söylerim söylemiştim de :D :D çünkü gerçekten kiloluydu ve vermesi gerektiğini söyledim ama o akşam oturup ona makarna yaptım :D :D
10 YorumlaSen böyleyken iyisin bir de zayıflasan kim bilir nasıl olursun :)
00 Yorumla
+1 yılBirlikte diyete girelim mi cok kilo almışım bana destek ol diye bir giriş yapardım
00 Yorumla
+1 yılBeraber spor yürüyüş diyet yapma teklifleri ile tabiki 🤣
00 Yorumla
+1 yılSpor sağlık açısından faydalı, vücudu dinç tutar. Spor yapmayı tavsiye ederim.
00 Yorumla
+1 yılYediklerimi zorla yedirtmek rencide etmeye girer mi 😅
00 Yorumla
+1 yılİyice tosuncuk olduuun beee.. Az biraz boğazı tuutta kilo ver derim.
00 Yorumla
+1 yılkilo vermesini istemiyorum ki, ama vermiş hallice değişmiş
00 Yorumla
+1 yılSağlığına dikkat etmesini söyleyin, kilo için değil sağlık için kendisine dikkat etsin
00 Yorumla
+1 yılSeri olarak hiç ara verdirmeden doctor now izlettirirdim 😂
00 Yorumla
+1 yılBiraz kilo versen sana su kizi ayarlardim ama senin niyetin yok kanki bosver derdim
00 Yorumla
+1 yılDirek söylerim ya kilodan hoşlanmıyorum.
Ama şimdiye kadar kimseye demedim 😊00 Yorumla- Devamını Gör (109)
Devamını Gör(154)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar