Sağlık Arkadaşlar burun estetiği olan var var mı iyi yönleri kötü yönleri nelerdir? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Dr. Erdem çağlar diye birine olmayı düşünüyorum İstanbul'da 6 ve 8 bin arası fiyat aldım bu doktoru tanıyan estetik olan var mı? Arkadaşlar burun estetiği olan var var mı iyi yönleri kötü yönleri nelerdir? Cevapla Estetik Soruları Fiyat Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Ilayda9090 Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 88% +1 yıl Arda bektas burun estetigi yaptirdi onun doktoruna bak bence bir 1 haftada burnundaki tampobu cikarmislardi cok dogal duruyordu eger dogal istiyorsan adam öyle yapabiliyor siritmiyor yani 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Kim o youtuber mi Yorumla Ilayda9090 +1 yıl Evet youtuber. Baya dogal yapmis adam sadece burnundaki kemeri düzeltti yüzüne de yakisti tuhaf estetikli de durmuyor. Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Burun estetiği, pişmanlıkla sonuçlanabilir. Uzmanını bulmak lazım. 0 0 Yorumla
merkürkedisi0 Takip Et Master Yaş: 30 , eic 40% +1 yıl Olmadım Allah’a şükür burnum iyi 0 1 Yorumla Soran +1 yıl İyisi niye olcan ki Yorumla
En İyi Cevaplar