Sizce burnun estetikli olduğunun anlaşılması kötü bir şey mi?

Arkadaşlar öncelikle burnumu yeni yaptırdım daha 1 ay bile olmadı. Geçen gün iş yerimde ilk kez gördüğüm yeni başlayan bir kızla karşılaştık onunda burnu estetikti ve çok belliydi üstelik 4 sene önce yaptırmış ama yeni gibiydi. Sonra ilk o bana sordu burnunu kimde yaptırdın diye bende söyledim sonra başka bir arkadaşını çağırdı o da geldi doktorumun ismini sordu ve bana bende senin burnunun aynısından istiyorum dedi. Bende bilgileri paylaştım. Şimdi bu benim için iyi bir şey mi kötü bir şey mi😂 ?
Sizce burnun estetikli olduğunun anlaşılması kötü bir şey mi?
Cevapla