Hemen hemen herkes burun estetiği olmaya başladı. Sizce normal halleri mi estetiksiz halleri mi daha çekici?






Hemen hemen herkes burun estetiği olmaya başladı. Sizce normal halleri mi estetiksiz halleri mi daha çekici?






Yani estetik bence gerekli olduğu zaman tercih edilmeli. Şimdilerde estetik yaptırmak özellikle gençler arasında moda olmaya başladı yani eli yüzü düzgün olan insan bil artık estetik yaptırmak istiyor. Bence bir insanın en güzel hali doğal hali diye düşünüyorum ben. Estetik gerekli değil ise bence tercih edilmemeli diye düşünüyorum ben ya.
Cevap
3Cevap
Burun baya fark ettiriyor ya, bende düşünüyorum bazen ama yaptırmam muhtemelen
Dolandırıcılık... param olunca bende yaptırıcam😁
Bende doğal yapılan işlemleri çok beğeniyorum ama bunun için doğru doktoru bulmak çok önemli. Alpaslan Yıldırım bu konuda çok çok iyi gerçekten ona yaptırmak istiyorum
bu kişilerin resimlerini nerden alıp paylaşıyorsun
Burun estetiği önemlidir öyle düşünüyorum
Burun estetiği önemlidir diye düşünüyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?