Bu gaz sorunu nasıl çözülür? Ne yesem gaz yapıyor hiç rahat değilim. 🙄?

Bütün gün oturarak çalışıyorum. Bir litre ya da en fazla bir buçuk litre su içebiliyorum çok içince bulantı yapıyor. En çok da sabahları gaz oluyor. Bazen kabızlık yaşıyorum. Midem ağrıyor. Ne yapacağım ben 🙄?
Bu gaz sorunu nasıl çözülür? Ne yesem gaz yapıyor hiç rahat değilim. 🙄?
Cevapla