Arkadaşlar idrar yolu enfeksiyonum bir yıldır sürekli tekrarladığı için (antibiyotik ala ala ) düzenlenmiş Klebsiella Pneumoniae?

Arkadaşlar idrar yolu enfeksiyonum bir yıldır sürekli tekrarladığı için (antibiyotik ala ala ) düzenlenmiş Klebsiella Pneumoniae bakterisi ve son çare olan invanza da alerjim var nolcak bilmiyorum bilen yaşayan varsa yorum yapabilir mi korkuyorum 😔
Arkadaşlar idrar yolu enfeksiyonum bir yıldır sürekli tekrarladığı için (antibiyotik ala ala ) düzenlenmiş Klebsiella Pneumoniae?
Cevapla