Kerem Bursin'den Nilperi Şahinkaya itirafı " soğan yeyip gel beni öp diyordu"! Oyuncu olsanız ağzı kokan biriyle öpüşür müsünüz?

Dijital platform üzerinden yayınlanan "Yaşamayanlar" dizisinde partner olduğu Nilperi Şahinkaya'dan bahseden oyuncu, "Partnerim Nilperi Şahinkaya başkaydı. Öpüşme sahnemiz var mesela. Nilperi soğanlı, sarımsaklı dürüm yiyor sonra da "Gel beni öp" diyordu." şeklinde konuştu.
Kerem Bursin'den Nilperi Şahinkaya itirafı
Kerem Bursin'den Nilperi Şahinkaya itirafı " soğan yeyip gel beni öp diyordu"! Oyuncu olsanız ağzı kokan biriyle öpüşür müsünüz?
Cevapla