Dijital platform üzerinden yayınlanan "Yaşamayanlar" dizisinde partner olduğu Nilperi Şahinkaya'dan bahseden oyuncu, "Partnerim Nilperi Şahinkaya başkaydı. Öpüşme sahnemiz var mesela. Nilperi soğanlı, sarımsaklı dürüm yiyor sonra da "Gel beni öp" diyordu." şeklinde konuştu.
Kerem Bursin'den Nilperi Şahinkaya itirafı " soğan yeyip gel beni öp diyordu"! Oyuncu olsanız ağzı kokan biriyle öpüşür müsünüz?
Ulan bu türk erkeklerinde de tüm kızlar orospu' gibi davranışları yok mu kıl oluyorum. İşi gücü bitti kızın Kerem beni öpsün diyecek. Ünlüsü bu kadar malsa normal insandan ne beklenir ki
En İyi Cevaplar