Mide ağrısı için ne önerirsiniz? Nane limon demeyin, yaramıyor?

Yaklaşık 4 gündür midem, midemin üstü, gövdemin ortası yanıyor. Ama nasıl desem, hani açlık bir ağrı ve yanma arası karışık acı verir ya, öyle bir ağrı. Açta değilim, yemek yediğimde daha çok yanıyor. Su da içiyorum, nane limonda içtim yaramıyor. Yine yanma var. Korktuğum için doktora da gitmiyorum. :( ben napıcam bu ağrıyla, annem olaydı ilgilenirdi kendi başıma cebelleniyorum annemi özledim :(
Mide ağrısı için ne önerirsiniz? Nane limon demeyin, yaramıyor?
Cevapla