- Sağlık konusunda 991 cevap paylaştı.
+1 yılMetabolizmaları hızlı çalışıyor.
40 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılGenetik veya metabolik durum.
30 Yorumla
- Sağlık konusunda 634 cevap paylaştı.
+1 yılMetabolizmamız hızlı bro
12 Yorumla- +1 yıl
Eyvallah garam
Bünye işi
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
71Cevap
- Sağlık konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yıl3 öğün yiyor ise 1 öğünü öküz yemiş gibi anlatıyorlar. Fakat diğer 2 öğünü sormaz isen onları da aynı şekilde yiyorum diye anlatıyorlar. Mideleri küçük az yedikleri için kilo almıyorlar.
20 Yorumla - Sağlık konusunda 6,9b cevap paylaştı.
+1 yılMetabolizmalari hızlı çalışıyordur gadası
10 Yorumla Sadece metabolizması hızlı çalıştığı için bir insanın kilosu düşük kalamaz. :)
Bunu söyleyenler anatomiden, beslenmeden, spordan vb. zerre anlamıyordur. :)
Metabolizma tabii etken ama belli bir kiloda kalmanın ya da kilo vermenin
en önemli etkeni olmamakla birlikte birçok etkeninden yalnızca biri.
Peki belli bir kiloda kalmanın ya da kilo vermenin etkenleri neler?
1) Alınan Kalori - Harcanan Kalori Dengesi
Gün sonunda alınan kalori, harcanan kaloriye eşit olduğu sürece kilo almaz ya da kilo vermezsin.
Gün sonunda alınan kalori, harcanan kaloriden az olduğu sürece kilo verirsin.
Mesela;
Bir insanın 80 kilo olduğunu ve
günlük 2000 kalori alıp 2000 kalori harcadığını düşünelim.
Bu denge korunduğu sürece, bu insan da kilo veremeyecektir.
Başka bir insanınsa 50 kilo olduğunu ve
günlük 2500 kalori alıp 3000 kalori harcadığını düşünelim.
500 kalori açık olduğundan, bu insan da kilo verecektir.
2) Beslenme İçeriği
Günlük aldıkları ve harcadıkları kalorileri birbirine yakın olan iki insandan;
Yoğunlukla karbonhidrat içerikli beslenen
Yoğunlukla protein ya da yağ içerikli beslenenden daha kiloludur.
Çünkü karbonhidrat = şeker demektir ve şeker, yağ olarak depolanır.
Proteininse ihtiyaç kadar kas dokusu içinde depolanıp kalanı vücuttan uzaklaştırılır.
Yağın da ihtiyaç kadarı yağ yakımında kullanılıp kalanı vücuttan uzaklaştırılır.
Ayrıca; şeker çabuk depolanıp çabuk vücuttan uzaklaştırıldığından kısa sürede açlık hissi yaratır.
Protein ve yağ ise uzun süreli depolanmak için ayrılır ve uzun süre tokluk hissini canlı tutar.
3) Öğün Saatleri
Her besinin alınmasının uygun olduğu ve olmadığı zamanlar vardır.
Vücudun bunları depolama şekli, enerji olarak harcaması zamanla da ilgilidir.
Akşam 6'dan sonra bir şey yememek en iyisi olmakla birlikte yaşam temposuna göre değişebilir.
Akşam 6'ya kadar çok kalori alan ama aynı zamanda çok enerji sarf eden biri
akşam 6'dan sonra yemeye devam eden, çok da enerji sarf etmeyen birinden daha zayıf olabilir.
Ayrıca; burada atlanılan bir nokta var:
Çok yemek, çok kalori almak demek değil.
Az yemek de, az kalori almak demek değil.
Sağlıklı beslenmek de
alınan kaloriyle çok da ilgili değil.
Alınan Kalori - Harcanan Kalori dengesi
Alınan kalorinin besin değerlerinin içeriği
sağlıklı olabilmek için çok daha önemli.
Çoğu sağlıklı besininin de besin değeri
yüksek olduğundan kalorisi de yüksektir.
Yüksek kalori almaktan korkmaya gerek yok.
O kalorinin besin değeri içeriğinin zayıf olmasından ve
o kaloriyi harcayamamaktan korkmak daha faydalı korkulardır.
4) Metabolizma Hızı
Genelde
metabolizma hızının
bünyesel olduğu ve vücut tipinin
metabolizma hızındaki en önemli etken
olduğu düşünülür ama aslında bu, doğru değil.115 Yorumla- +1 yıl
(Burada ara not düşmek istiyorum:
"Vücut şekli" ve "vücut tipi" de
çok karıştırılan iki farklı kavram.
Kadınlarda vücut şekilleri:
- kum saati
- kaşık
- üçgen/armut
- ters üçgen/çilek
- dikdörtgen/sütun/muz
olarak sınıflandırılırılır.
Erkeklerdeyse vücut şekilleri;
- yuvarlak
- kare
- dikdörtgen
- üçgen
- ters üçgen
olarak sınıflandırılır.
Vücut tipleriyse her iki cinste de aynıdır: Ektomorf, Endomorf, Mezomorf
Vücut şekilleri; omuz-bel-kalça oranına göre sınıflandırılır.
Vücut tipleriyse; el-ayak büyüklüğünde, kol-bacak uzunluğunda etkili olup kemik şekliyle ilgilidir.
Vücut sistemlerinin çalışma şekline ve hızına, yağın vücutta kalçada/göbek-bel çevresinde depolanmasına göre sınıflandırılır.) - +1 yıl
"Mezamorf" gibi kusursuz görünen bir vücut tipine sahip olunabilir
ama kanser hastalığına yakalanılmışsa vücuda yeterli besin girişi
sağlanılamadığı sürece yani hastalık yenilmediği sürece bu vücut tipinin
sağlayabileceği faydalardan yararlanılamaz ve iğne ipliğe dönülür, tabii.
Bunun bir nedeni de; kemoterapi uygulamaları gibi kullanılan ilaçlar olabilir, tabii.
Bu, sadece bir örnek; tiroid ilacı kullanılması, kortizon ilacı kullanılması vb. uygulamalar da başka örnekler olabilir.
- +1 yıl
Vücut geliştirme sporcularının kullandığı BCAA gibi gıda takviyeleri
"o" miktarda proteini, "o" hızda" kaslarda depolayamayacak olan vücudun bunu yapabilmesini sağlıyor, mesela.
Bu da, vücut sisteminin çalışma şekli ve dolayısıyla metabolizma hızında etken olduğu anlamına geliyor ki bünyesel metabolizma hızından oldukça bağımsız. - +1 yıl
Tüm besin gruplarıyla (karbonhidrat, protein, yağ) birlikte yeşillik tüketilmesi önerilir.
Yeşillik tüketmek besinin hazmını kolaylaştırırarak ihtiyaç dışındaki besinin vücuttan atılmasını hızlandırır.
Vücutta ihtiyaç olmayan besinin depolanmasının önüne geçmek yani metabolizma hızını arttırarak kısa sürede
o besini vücuttan uzaklaştırmak da yağlanmayı önleyeceğinden kilo vermek ya da kiloyu korumak üzerinde etkendir.
Su tüketimi de yine metabolizma hızı üzerinde ve dolayısıyla kilo vermek ya da kiloyu korumak üzerinde etkendir.
Tüm maddeler vücut içerisinde kan ve kanda da büyük oranda suyla taşındığından su tüketiminin günlük 2-4 litre olması
maddelerin daha kolay taşınabilmesi, organların (özellikle böbreklerin) daha hızlı çalışabilmesi ve dolayısıyla metabolizma hızında etkendir.
- +1 yıl
Uyku saatinin akşam 11'i geçmemesi
büyüme hormonlarının salınımı için önemli.
Büyüme hormonları, yenileme özelliğine
sahip olduğundan hayat boyu devam eder ancak
hastalık ya da yaşın artmasıyla salınım miktarları ve hızları düşer ve
zamanla vücudu dinç tutmaya yetmeyecek kadar düştüğünde de ölüm gerçekleşir.
- +1 yıl
Yine de
özellikle uyku saati gibi
hormon salınımı üzerinde
en etkili etkene yeterli önem verilmediğinde
ve besin içeriğine dönecek olursak sigara, alkol, uyuşturucu vb.
alışkanlıklar ile sağlıksız bir yaşam sürüldüğünde metabolizma hızı da
yaşa çok bağlı olmamakla birlikte, bünyesel metabolizmaya oranla düşüyor.
Yani tam kapasitenizi kullanamamış oluyorsunuz ki bunda yine vücuda fazla yük bindirmek
yani gereksiz ek gıda kullanımı, gereksiz besin alımı, gereksiz antrenmanlar da etkili. - +1 yıl
Daha açık anlatmak gerekirse:
"Ben çok yiyip çok harcayayım." gibi
bir düşünceyle doğru orantılı uygulama
metabolizma hızınız aynı kaldığı sürece
kilo vermenizi ya da kilonuzu korumanızı sağlayacaktır.
Ancak; zaman içinde bindirmiş olduğunuz yük
yeterli ve verimli hormon salınımının olmaması ya da
çeşitli hastalıklar ile gelen virüslerin/bakterilerin vücudunuzun ihtiyacı olan besine ortak olmasıyla sonuçlanacaktır.
Bu durumda da; aldığınız/harcadığınız kalorinin eskisine oranla çok daha yüksek olması yani metabolizma hızınızın çok daha hızlı olması gerekecektir.
Vücut çöküşü ya fazla kilo ya da fazla zayıflık şeklinde sonuçlandığından metabolizma hızınızı arttırarak kilo vermeye çalışmanız ya da kilo almaya çalışmanız, vücudunuza bindirdiğiniz yük sonucunda kaçınılmaz olacaktır.
Ölüm de zaten vücut çöküşüdür ve zaman içinde binen yükten kurtulunamadığı için kaçınılmaz sondur ancak bunu daha acısız ve hissedilmeyecek derecede sağlıklı kılmak vücut yükünü olabildiğince az tutmakla mümkün.
- +1 yıl
Spor yapmak, metabolizmanın hızını arttırır ama spor yapmak, kilo verdirmez ya da kilonuzu korumanızı sağlamaz, kilo almanızı sağlamaz.
Bunlardan herhangi birini yapmak için size yardımcı olabilir çünkü metabolizma hızınızı arttırır ama metabolizma hızını arttırdığı için daha çabuk acıkmanızı da sağlar.
Daha çabuk acıkmak, kilo almak isteyenler için kusursuz bir avantaj olmadığı gibi kilo vermek isteyenler içinde feci bir dezavantaj değildir; kullanmasını bilene...
Antrenmanlarınızı sürekli sert ve dolayısıyla sürekli vücuda yük bindirecek şekilde çok kalori harcayıp, çok kalori alacağınız şekilde yapmadığınız sürece
dengesini ayarlayıp spor yapmadığınız zamanda yemekte zorlanacağınız miktarda proteini, yağı spor yaptığınız günlerde alabilir ve böylece kas gelişiminizi arttırabilirsiniz.
Proteini, yağı kalori alımınızda yoğunlukta tutmak ve kas gelişiminizi arttırmak; harcadığınız kalori, aldığınız kaloriden fazla olmadıkça kilo almanıza neden olmaz yani gönül rahatlığıyla bunları yoğunlukta tutabilirsiniz. - +1 yıl
Spor sıklığı ve uğraşılan sporun kalori harcamadaki etkisi de metabolizma hızınızda etkendir.
Tüm koşulları aynı olan; biri okçu, biri yüzücü iki sporcu düşündüğümüzde yüzücünün daha çok kalori harcadığı kesindir.
Bu başlı başına bir avantaj ya da dezavantaj değildir çünkü harcadığı kalori yüzünden sağlığını tehlikeye atacak bir kilodaysa
ve buna rağmen kalori alımını arttırmak yerine, kendisine göre ideal olan dengeyi sağlamış okçuyla aynı miktarda kalori alıyorsa
yani tüm şartlar aynıyken kendisinden daha az kalori harcayan biriyle aynı kaloriyi alarak sağlıklı kalabileceğine inanıyorsa bu yüzücü sıkıntılıdır.
Ayrıca; kaslanma, besinin aktif çalışan kası beslemesi sebebiyle bölgesel gerçekleşebilir ama bunu, yağ yakımıyla karıştırmamak gerekir.
Yağ yakımı bölgesel gelişemez, tüm vücutta olur ama kas gelişimi bölgesel olarak gerçekleşebilir ve yüzücünün tüm vücudu çalıştığından
tüm vücudunda kaslanma beklenirken aldığı kalori tüm vücudundaki kas gelişimine yetmezse daha dar bölgelerinde (mesela kol) kas gelişimi
görülebilirken göbek-bel çevresi, kalça, bacak gibi bölgelerde yağlanma görülebilir ki karbonhidrat ağırlıklı, sağlıksız beslenen sporcularda çok görülür.
Amacı kollarını güçlendirmek olan okçuysa, aldığı besini çalıştırdığı kas gruplarına yani kollarına etkin şekilde gönderebildiğinden amacına ulaşmış olur.
Harcadığı kaloriye eşit ya da harcadığı kaloriden düşük kalori aldığından da kilosunu koruyabilir/kilo verebilir böylece sporun, metabolizma hızını arttırma etkisinden verim almış olur.
- +1 yıl
Çok oturmanın metabolizma hızı üzerinde olumsuz ve ters orantılı bir etkisi olduğu biliniyor. Çok oturmak ile çok ayakta kalmakta çok da farklı değil.
Çok ayakta kalmak; gün sonunda ağrıyan ayaklarla, bacaklarla yatağa yatacağınızdan çok enerji harcadığınızı düşündürebilir ama bu, doğru değildir.
Çok ayakta kalmak, dolaşım hızınızı olumsuz ve ters orantılı olarak etkileyeceğinden metabolizma hızınızı da olumsuz ve ters orantılı olarak etkiler.
- +1 yıl
Her gün yürümek ve bu yürüyüş süresinin, mesafesinin belli bir sayı altına düşmemesi gerektiği söylenir ama burada şöyle bir detay var:
Yürümek, aynı zamanda eklem ve bağlara da yük bindireceğinden belli kilonun üstündeki kişilerin yürüyüş ya da herhangi bir egzersiz
yapmadan önce kilo vermesi gerekir çünkü metabolizmanın hızlanmasından faydalanabilmek, vücuda herhangi bir yük binmediği sürece mümkündür.
Bunu tok karna ya da sudan şişmiş bir mideyle spor yapmaya çalışmaya benzetebilirsiniz: Kalp çarpıntısı, kaslara verdiğiniz hasar yüzünden uzun süre yatağa bağlı kalmak...
Bu gibi sıkıntılar kaş yapayım derken göz çıkarmanın sonucu olmasın ve kısa süreli fayda sağlamayı amaçlarken zararı daha uzun sürelerde, daha fazla çıkmasın, diyorum.
Hormonlardan dolayi ve gün boyu cok fazla hareket ettikleri için kilo istemiyirsan sende dikkat edeceksin ha onlar kilo apmiyirlar diye nallari dikmeyecekler anlamina gelmez kilo buyuk sorun ama kilosu olmayan insanlarda da sorunlar baslar her turlu dikkat etmek lazim
10 Yorumla
+1 yılYiyip yiyip kilo almıyorum, sağlıklı beslediğim için ve fiziksel aktivitemin yoğun olmasından kaynaklı olabilir. Protein ağırlıklı beslenirim, ilaç kullanimi faktörü var, belli bir kiloda sınırlı kalıyorum maksimum çıkabileceğim kilo 52 oluyor yağ ve kas orantım var göbek vs olmuyor. Aktif spor yaptığım dönemde de yağsız kas gelistirebiliyorum genetiğimin iyi oldugu söyleniyor.
10 Yorumla
+1 yılyiyip yiyip kilo alamamak diye bir sey yok. gunluk kalori ihtiyacindan fazlasini alirsan kilo alirsin. bunu diyen adam once gitsin bazal metabolizma hızıyla gunluk kalori ihtiyacını hesaplasın, googleda hesaplayıcı dolu. sonra da gunluk yediklerinin kalorisini kayıt etsin tekrar gelsin :D
10 Yorumla
+1 yılKendimden örnek veriyorum yemek yerken sürekli su içiyorum ben su karnimı doyuruyor neredeyse ve hizlı cigniyorum metobolizmam hizli calisiyor sabah uyaninca karnim bombos bunlardan dolayi olabilir yemekte su icmek de zayiflatiyor mus mesela kilo aldirmiyoemus
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSürekli görüştüğümüz için komşumuzun kızını örnek verim 5 dk ağzı boş durmaz hatta bir keresinde 5 dilim kek götürdüm hepsini gözümün önünde yedi sürekli bişeyler yer yinede zayıf tipide güzel. Genetik mi Allah vergisi mi bilmiyorum ama gerçekten böyle insanlar var.
12 Yorumla- +1 yıl
Kızın lokmalarını saymış ya :Dd
Cevap sahibi+1 yılSayarım acayip yiyordu
+1 yılYa bir git yiyorlarmış. Ben 3 tane hamburger yiyorum onlar yarısını bitiremiyor sonra yiyirim imi kili ilmiyirim😣Papucumun yalancıları peh😏
60 Yorumla- Sağlık konusunda 781 cevap paylaştı.
+1 yılBenim sevgilim de böyle. gunde 2 ögün yiyor ama bayagi bir yiyor. lakin abur cubur çok yemez aksam 10 dan sonra filan da pek yemek yemez. hareketsiz de. ben kilo alamiyorum diyenlerin abur cubur duskunu oldugunu gormedim hic
10 Yorumla
+1 yılYa bakmayın öyle dediklerine onların çok dediği yemekleri biz atıştırmalık yiyoruz da ondan 😂
61 Yorumla- +1 yıl
Aynen 😂😂
+1 yılÇünkü biz uzaylıyız ve dünyayı yiyip bitiricez. Sizde "ayy ne güzel ne yese kilo almıyor" diyorsunuz ama kimse tehlikenin farkında değil 😈
30 Yorumla
+1 yılCok sinir oluyorum onlara ya nasil ya cikolota yiyor yok knk kilo almadim hadi lan ordan yalanci kesin birsey yapiyorlar ya da midesinde karadelik var mk
20 Yorumla
+1 yılBenim de oyle bir arkadaşım var deli oluyorum. Kız her tenefüs gidip çikolata yiyor abur cubur yiyir ben haftada bir yiyorum o tas catlasa 45 veya 50 kilidur
10 Yorumla
+1 yılHormon seviyeleri tabiki sadece kadınlık ve erkeklik hormonu degil karaciğerden hipotalamustan pankreastan salgılanan ve daha bunun gibi niceleri gün içindeki hareketliligi, beslenme alışkanlıkları...
10 Yorumla
+1 yılMetabolizmam hızlı olmasına rağmen kilo alabiliyorum. Ki çok yiyip kilo almayan insanlar sadece sizin yanınızda çok yiyenlerdir. Öyle yiyipte kilo almama gibi bir dünya maalesef ki yok.
10 Yorumla
+1 yılEvet o benim.
Dünya kadar şey de yesem de boş.
Tek detay şu ki zerre şeker sevmem.
Şekerin girdiği bir şeyi de kolay kolay yemem o nedenle.
Bence gayet açıklayıcı oldu. 😂10 Yorumla
+1 yılYaz başı 65 kilo idim. Kenndime söz verdim 70 kilo olacam diye. Bu hafta tartıldım 60 kilo olmuşum. Kilo almak isterken kilo vermişim.
Tamamen bünye.11 Yorumla- +1 yıl
bendede aynı durum
Ben mutfağın yanindan gecsem 62626372 kilo aliyorum be
50 Yorumla
+1 yıleski sevgilimde öyleydi ama sürekli tarla isiyle felan ugrasirdi cok kosturmaca yaptigi icin kilo almiyordur
20 Yorumla
+1 yılHic bir sirrimiz yok almaya calisiyorum ama alamiyorum :( ha bide fast food türü seyler az yiyorum belki ayda 1 falan. O yuzdende olabilir
20 YorumlaKişiye bağlı ben de her saat yemek yerim ama kilo almıyorum. Bir sırrı yok sanırım 🙄 yoksa dertten kilo mu veriyoruz 😄
20 Yorumla
+1 yılkurdan kadar kiz 6 L su iciyo gunde ben icsem bende oyle olurum
31 Yorumla- +1 yıl
nE ciddi mi
Pooofff bir sürü anoreksiya (yedikten sonra kusan tipi) gördüm ben yiyip yiyip kilo almayan bu yüzden hiç inandırıcı bulmuyorum
20 Yorumla
+1 yılSırrı falan yok. Sadece metabolizmaları hızlı çalışıyordur.
30 Yorumlaevet evet benin o jdghf Kesinlikle kilo takıntımızın olmaması psikolojikmen çok etkiliyor ve belki kızıcaksınız ama METABOLİZMA ghfhdjdhfhd
10 Yorumla
+1 yılKuzey iklim insanlarıdır onlar ya da diğer etrafı dağlık/ormanlık bölgelerde yaşarlar. Çünkü Oksijen yaktırır.
10 Yorumla
+1 yılYemeğin fazlası zarardır neden normalden fazla yiyip kilo alasın ki önünde koca yıl var hepsi bugüne kalmadı ki hay Allah'ım
10 YorumlaKapağa en sevdiğim çizgi filmin en sevdiğim iki karakterini koymuşsun😍😂 yani herkesin metabolizma hızı farklı yapıyla ilgili diye düşünüyorum:)
10 YorumlaBaşka cevabı yok.. yediğin şeyi ya sporla eritcen ya da çıkarcan.. şıkkın imkansız olduğu bir durum.
10 Yorumla
+1 yılMetebolizma hızlı çalışıyo yoksa yiyenin bir sırrı yok hacı 😂😂
20 YorumlaBöyle olanlar hayatlarının bir döneminde aniden kilo alıyorlar. Çoğu
22 YorumlaKıskanç oldukları için için için kendilerini yiyorlar ve kilo almıyorlar.. hırslı insanlar, birde sigara yemek isteğini azaltılıyor.
10 Yorumla
+1 yılFesatlıktan zayıf kalıyorlar hep onlar. Yüce Allah’ım bizi fesat yaratmadığı için şüşkoyuz
20 YorumlaLanetli olmaları..
Kilo almaya çok müsait bir bünyem var, formda kalmak zor.10 Yorumla
+1 yılBenden bahsetmiş soru 😎sırrı :Allah vergisi 🙏🏻😁
10 YorumlaSağlık konusunda 356 cevap paylaştı. Metabolizmasi...
Su iciyorum kilo aliyorum. Gel de yeme simdi.10 YorumlaNeyi yediğiyle alakalı şeker hamur gibi kalorisi yüksek yiyecekler yemiyor olabilir
Kola tarzı içecekler de kilo aldırıyor10 YorumlaMetabolizmanın hızlı çalışmasıymış bir arkadaş öyle diyor. Umarım denk gelir bu yorumuma 😂
10 Yorumla
+1 yılBen çok iştahlıydım. Ne olduysa iştahım falan gitti. Yemeyip kilo verenlerden oldum
10 Yorumla
+1 yılBen öyle değilim malesef yedikçe şişiyorum. Metabolizmaları çok hızlı oluyor.
12 Yorumla- +1 yıl
Ahshahdhah ben
- +1 yıl
:((((
+1 yılBir sırrım yok günde 5 6 öğün yiyorum 44 kiloyum
Hahahajsjd10 Yorumla
+1 yılya metabolizması hızlıdır ya da spor yapıyordur düzenl,
10 Yorumla
+1 yılVallahi cevap bilimsel olucak onunda sen hariç tutmuşsun kilo almak istiyorum ama alamıyorum
10 Yorumla
+1 yılO yiyip yiyip kilo almayan insanlar var ya
Ahirette iki elim yakanızda olacak haberiniz olsun 🧐10 YorumlaGenetik bir durum ama ben su ictikce kilo veriyorum etkisi baya var yani
10 Yorumla- Sağlık konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılOrtamlarda yiyorlar ve sonra günlerce yemiyorlar. Benim ev arkadaşım öyle yapıyordu 😂😂
10 Yorumla Hızlı metabolizma. Ve UsagixMamoru gifi çok tatlış. ><
10 YorumlaBizde 1 litre su içip 4 kilo alalım? Adaletten bahsetmeyin
10 Yorumla
+1 yılMetabolizma hızı, genelde genetik. Sonradan oluyorsa da kas yüzdesiyle alakalı bir durum.
10 Yorumla
+1 yılSağlıklı beslenmedikten sonra, yiyip yiyip kilo almasam kaç yazar.
10 Yorumla
+1 yılYemeyip yemeyip kilo alanın sırrı neyse onun tam tersidir
30 YorumlaEn sinir, en kıskanılan iki insan tipinden biri kendileri.
10 YorumlaFazla hareket eden. Yerinde duramayan insanlar genelde öyle.
10 Yorumla
+1 yılOnlardan biri de benim sjsjsksk ama sırrını bilmiyorum 😄
20 Yorumla
+1 yılHizlı calısan bünye kaloriyi hızlı yakar tebel olmayacaksın spora gerek kalmadan bütün k larından kurtulacaksın 😉😉
10 Yorumla
+1 yılYa bende bilmiyorum annem dalga bile geçiyo senin yüzünden iflas edecez 😂😂, ama doyma hissi yok ve buna rağmen alamıyorum kilo ama çok yürüyen birisiyim
00 YorumlaMetabolizmanın hızlı olmasından kaynaklı bir durum.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılMuhtemelen içlerinde yediklerini kendi midelerine indiren parazitler var
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılGerçekten söyledikleri kadar fazla yemek yemiyorlar
20 Yorumla- Devamını Gör (145)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 

En İyi Cevaplar