Ayakları şişen var mı? Özellikle masa başı çalışanlar size de oluyor mu bu durum ve bu durum için bir şey yapıyor musunuz?

Ayaklarım şişiyor ve buna çözüm bulamadım , özelikle masa başı çalışanlarda oluyormuş.
Biraz araştırdım Kalp, Böbrek , Karaciğer hastalıkları diyor yazılanlar fakat her yıl tüm kontrollerden geçiyorum ve bir hastalığım yok. Yinede her gün şişiyor.
Buna kendince bir çare bulmuş olan varsa benimle paylaşabilirmi?
Güncellemeler
+1 yıl
Sirkeli su iyi geldi çok şaşırdım buna. Benim gibi olan varsa deneyin farkı göreceksiniz.
Ayakları şişen var mı? Özellikle masa başı çalışanlar size de oluyor mu bu durum ve bu durum için bir şey yapıyor musunuz?
Cevapla