Arkadaşlar sizce gözüme ne oldu aynı sorunu yaşayan var mı?

11e randevu aldım dün gözümde böyle afederseniz sümük gibi bir şey oluşuyodu biraz ağrj vardı sabah kalktım sağ gözüm şişmiş ve göz kapağım düşmüş çapaklanma hala devam ediyor
Arkadaşlar sizce gözüme ne oldu aynı sorunu yaşayan var mı?
Arkadaşlar sizce gözüme ne oldu aynı sorunu yaşayan var mı?
Arkadaşlar sizce gözüme ne oldu aynı sorunu yaşayan var mı?
Cevapla