11e randevu aldım dün gözümde böyle afederseniz sümük gibi bir şey oluşuyodu biraz ağrj vardı sabah kalktım sağ gözüm şişmiş ve göz kapağım düşmüş çapaklanma hala devam ediyor
Arkadaşlar sizce gözüme ne oldu aynı sorunu yaşayan var mı?
Telefona fazla bakmaktan bırak elinden biraz yazık gözlerine. Randevu almışsın uzmanına göstereceksin bide foto çekip atıyorsun o derece elinden düşmüyor telefon. Göreceksin bak doktor da benim söylediğimi söyleyecek.
enfeksiyon var. bak nap biliyormusun. dr a git genede ama sogani al ikiye bol sonra gozune tut ve aglasin gozun. gozunu soganla o sekilde bir sabah bir aksam 2 gun aglatrsan birseycigin kalmaz