Kaynanamla sorunlarım vardı şimdi de görümce çıktı başıma. Benim gibi kaynana/görümce sorunu yaşayan var mı aranızda?

Arkadaşlar kaynanamla sorun vardı şimdi görümce çıktı başıma. Ailemden uzak bir yere yerleştim, eşimin yaşadığı yere geldim ve kimsem yok burada. Alışma süresi çok zor geçiyor zaten üstelik iş bile bulamıyorum yani aylardır evdeyim. Bu sebepten zaten iyi değildim şimdi görümcemle sorun çıkınca kafayı sıyırmak üzereyim. Sessizce gitmeyi karar verdim siz benim yerimde olsanız ne yapardınız?

Kaynanamla sorunlarım vardı şimdi de görümce çıktı başıma. Benim gibi kaynana/görümce sorunu yaşayan var mı aranızda?
Cevapla