Dişlerimin arasındaki kahverengi şey nasıl geçer?

Benim üst dişimin 2'sinin arasında kahverengi bir şey var. Tartar galiba. Normal de her gün dişlerini fırçalayan biriyim. Siz böyle birini görseniz gözünüze çirkin mi gelir? Bakımsız ya da dişinin arasında yemek artığı kalmış gözüyle mi bakarsınız? Dişlerimi her gün fırçalıyorum tabii ki. Hatta dişlerin çok güzel diye iltifat aldım ama o iki dişimin arasında kahverengi bir şey olması beni kuruntuya düşürdü. Böyle bir şey düşünmezsiniz değil mi dişleri normal renginde ve yani fırçalandığı belli olan insandan. En kısa sürede geçirecek yöntem var mı bildiğiniz?
Dişlerimin arasındaki kahverengi şey nasıl geçer?
Cevapla