Bu igrenc egzama (seboreik dermatit) hastaligindan nasil kurtulurum?

Bu nasil bir hastalik ya, her hastaliga tedavi cozum bulmuslar bir egzamaya bulamadilar. Sac dibimde ve kulaklarimda egzama var boyle beyaz pul pul kepek gibi. Kendimi igrenc pis hissediyorum arkadaslar, bir kadin olarak bu cok zor. Saclarim dokuluyor kasidigimda derim kaniyor cidden biktim. Hele ki stres donemlerde cok daha kotu.. bakimsiz olmadigim halde bundan dolayi kendimi bakimsiz hissediyorum :( yinede o pis kepek gibi goruntuyu yok etmek icin elma sirkesi ve ozel sampuan kullaniyorum ama oda gecici. Kullanmadigimda hemen geri geliyor. Benimle ayni durumda olan varmi? Veya egzamadan kurtulan varmi?
Bu igrenc egzama (seboreik dermatit) hastaligindan nasil kurtulurum?
Cevapla