Selamlar, An tibariyle 62.3 kiloyum🙈 60 kiloyu geçmesem iyi olurdu.🙄 Kilo vermek isteyen biri olarak, tartıda kaç kilo olduğunu gösterip bana ve benim gibilere cesaret verir misin kscan?
Tartıda kaç kilo olduğunu gösterip kilo vermek isteyenlere cesaret verir misin?
Bu iş tam benlik. Bu da kilomu, sen yeterki kilo vereceğim de. Hepsi su misali akar gider. Hem böyle çok daha güzelsin ama sen istiyorsan bence kolaylıkla verirsin o kiloları :)
60 kilo senin için ideal ise boyunun 165 cm falan olması lazım tahminen. Sağlıklı bir diyet ile ayda 3-4 kilo verilmesi ön görüldüğüne göre 15 günlük işi var. Ben 82.9 çıktım en son ve benim 9 kilo fazlam var yaklaşık. İki ay uğraşmam lazım. İki ay mı daha uzun yoksa on beş gün mü? Al sana motivasyon... ;)
Devami eminim gelecektir 😂 ben 80 den 76'yi hedeflemistim. Şu an 86 oldum 😒 neyseki boy ve kalıp var. Kilolu olarak gorunmuyorum. Ama sen iyisin bir bayana yakisacak kilodasin 🖒
En İyi Cevaplar