Merhaba arkadaşlar, ben 167 boyunda 58-59 kiloyum. Hedefim 52 kiloya düşmek. Bunun için spora başladım ve yediklerime dikkat ettim. Kalori hesabı yaptım ve almam gereken kaloriden fazlasını almadım. Yulaf ve karabuğday dışında karbonhidrat tüketmedim. Badem, fındık yerken dahi kalori saydım. Haftada en az 3 gün spora gidiyorum. 14. günümdeyim. İlk hafta 56.7 kiloya inmeyi başardım. Azönce tartıldım ve 58.4 kiloya çıkmışım. Ne yapmam gerektiğini bulamıyorum artık. Su tüketimim bol vs. Ne metabolizmam çalışıyor ne de kilo verebiliyorum. Regl öncesinde olduğum için böyle bir şey olmuş olabilir mi sizce? Bilgili arkadaşlar yardımcı olursa minnettar olacağım. Şimdiden teşekkürler
Güncellemeler
+1 yıl
Teşekkür ederim arkadaşlar, sanırım regl dönemi ile ilgili bir şeymiş :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar