Çıldırmak üzereyim lütfen yardım edin. Spor ve diyet yapıyorum ancak kilo aldım?

Merhaba arkadaşlar, ben 167 boyunda 58-59 kiloyum. Hedefim 52 kiloya düşmek. Bunun için spora başladım ve yediklerime dikkat ettim. Kalori hesabı yaptım ve almam gereken kaloriden fazlasını almadım. Yulaf ve karabuğday dışında karbonhidrat tüketmedim. Badem, fındık yerken dahi kalori saydım. Haftada en az 3 gün spora gidiyorum. 14. günümdeyim. İlk hafta 56.7 kiloya inmeyi başardım. Azönce tartıldım ve 58.4 kiloya çıkmışım. Ne yapmam gerektiğini bulamıyorum artık. Su tüketimim bol vs. Ne metabolizmam çalışıyor ne de kilo verebiliyorum. Regl öncesinde olduğum için böyle bir şey olmuş olabilir mi sizce? Bilgili arkadaşlar yardımcı olursa minnettar olacağım. Şimdiden teşekkürler
Güncellemeler
+1 yıl
Teşekkür ederim arkadaşlar, sanırım regl dönemi ile ilgili bir şeymiş :)
Çıldırmak üzereyim lütfen yardım edin. Spor ve diyet yapıyorum ancak kilo aldım?
Cevapla