3-4 günlük yeni doğmuş kedimin tek gözü şişti çok hakkında fikri bilgisi deneyimi olan varmı?

veterinere götürdüm anlamadılar baştan savıyolar gözü açılınca getir felan. nerde sadist ruhsuz kaypak tip varsa ya veteriner ya doktor -.-
Güncellemeler
+1 yıl
gerçi ruhsuz tip olmasalar o işide pek kolay yapamazlar orasıda var merhamet açısından
Güncellemeler
+1 yıl
göz damlası sıktım gözünden beyaz beyaz bişeyler çıktı iltihapmış galiba
Güncellemeler
+1 yıl
bu kedilerin hastalanmaları ölmeleri felan beni kedi bakımından soğuttu bir daha alanın... moral felan bırakmıyolar :/
3-4 günlük yeni doğmuş kedimin tek gözü şişti çok hakkında fikri bilgisi deneyimi olan varmı?
Cevapla