Üzüldüğüm/stres olduğum zaman kusuyorum. Aynı durumu yaşayan var mı?

Gerçekten kendimden o kadar bıktım ki... Sinirlerim fazlasıyla bozuk, ağlayarak yazıyorum bu satırları.2 yıldır var bu durum ben de, önceden böyle bir şikayetim yoktu. Ne zaman bir şeye üzülsem ya da stres yapsam kusuyorum. Doktora gittim tüm tahlillerim yapıldı her şey temiz. Psikolojik olduğu söylendi ama tam çözüm yok. Kendimle konuşuyorum rahatlatmaya çalışıyorum ve bazen işe yarıyor. Ama cidden felaket bir şey.
Aynı durumu yaşayan ve çözüm bulan var mı aranızda?
Üzüldüğüm/stres olduğum zaman kusuyorum. Aynı durumu yaşayan var mı?
Cevapla