Kardeşim le tartıştık ve ben kendimi sıktım. Bayılır gibi oldum ellerim çarpılmış gibi oldu açamadım. Sizce nedendir?

Kardeşimle kavga ettik. Ben sinirlendim odama geçtim. Kendimi soruyordum. Sonra nir anda başım döndü yatağımdan yere indim. Oturdum ağlamaya başladım. Ellerim kitlendi. Çarpılmış gibi oldum açamadım ellerimi. Ellerim kollarım ayaklarım uyuştu. Hissetmiyordum. Panik yaptım bende korkunca daha çok ağladım.
Kardeşim le tartıştık ve ben kendimi sıktım. Bayılır gibi oldum ellerim çarpılmış gibi oldu açamadım. Sizce nedendir?
Cevapla