Ben elimi kestim. Biraz fazla bağırınca kocam koşarak geldi. Elime baktı, benim içim bi kötü oldu dedi. Düştü bayıldı?

Ben elimi kestim. Biraz fazla bağırınca kocam koşarak geldi. Elime baktı, benim içim bi kötü oldu dedi. Düştü bayıldı. Kendisinin doktor olması dışında hiç problem yok. Ben su falan döktüm. Ayıldıktan sonra da senin canın acıdı diye kötü oldum diyo. Hastaneye gittik kendisine de serum taktırdı. Benim elime de dikiş atıldı. Ben kan tahlili falan versin dedim. Ben doktorum gerek yok falan diyo. Belki bir şeyi eksiktir. Baktırmıyor. Ne yapsam?
Ben elimi kestim. Biraz fazla bağırınca kocam koşarak geldi. Elime baktı, benim içim bi kötü oldu dedi. Düştü bayıldı?
Cevapla