Kocamı ittim, o da beni birden tutunca parmağım kanadı. Ne yapmalıyım?

Çok anlayışsız olduğunu düşünüyorum. Kavga ettik ben sinirlenince ittirdim. O birden tutunca parmağımı kanattı. Özür diledi ama sinirliyim. N'apmalıyım sizce
Kocamı ittim, o da beni birden tutunca parmağım kanadı. Ne yapmalıyım?
Cevapla