
Kusura bakmayın içinizi kaldırdıysam, belirtileri arpacığa uyuyor sulanma yok şiş ve ağrı var

Çiban ya da arpacık ama arpacığa benziyor arpacık gözün dış çepeninde çıktığı gibi (genelde göz kapağında çıkar), gözün iç çepeninde çıkabilir.
Örneklere arama motoru görsellerden bakabilirsin. Bir doktora gözük imkanın yoksa sana en yakın eczane gözükmende fayda var pomat, damla falan verirler.
Evet iç arpacık.
Dalin şampuan kullan.
benimde gozumun onunde pamukcuk gibi yara oldu ya cokk kasiniyo
nazar degmiss
Tatlım arpacık dışta olur diye biliyorum. Göz bu ihmale gelmez.
Ben de öyle biliyordum ama araştırdım iç arpacık varmış belirtileri de uyuyor, neye benzediğini bilmediğim için emin olamadım
Neyle geçiyormuş onu araştırsaydın
Cevap
9Cevap
Oo kötü olmuş ya
Sıcak buhara tut ağrısını alsın biraz
Sorun degil evet ona benziyor
Aayayayyayyayayyayaya
Bacım gözünde fer kalmamış doktora git bir an önce
Arpacık üst kapakta olur genelde
Arpacık olabilir hemen göz doktoruna görün
Off geçmiş olsun o nedir yaa
Doktora gider misin en doğrusunu bilir
Burası neresi onu anlamadım?
tremasin göz merhemi kollan
Doktora git.
Ne cesaret yav
Burası neresi 😵😲
Öğğg
Sende olmaz umarım
Olmaz da çözümü koay
Kolay hangi gözünde arpacık çıktıysa diğer gözüne sürme çek kıskanıp iyileşir 😊
Bunu yap iyi olr inşallah
Şalazyon kisti
Emin misin
Yarmacık bu
şalazyon
Arpacık aynen
gelincik bu
Evet canım o
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar