AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Lenf bezi var orada
Vucutta bir sorun olunca şişebilir
Ben aşı olunca şişiyor
ya benim bi kaç gündür dişim ağrıyordu. tam o boyun kısmımın tarafındaki alt dişlerim. birde o işaretlediğim kısımdaki kaslarım baya gergin ve sert yani. ama ağrı falan yok. dişimden kaynaklı olabilir mi sence
Evet olabilir
yinede doktora gitsem mi boynum için sence
Evet gene de bir görün daha iyi olur
gittim bugün doktora. 2 defa eliyle falan baktı hiçbir şey yok dedi sen kendi kendine yapıyorsun dedi içim ferahladı ya iyi oldu gittiğim
geçmiş olsun o zaman
Eline gelen bir şişlik var mı peki biraz şiş gibi gözüküyor, çizdiğin yerin üst tarafı
ya benim bi kaç gündür dişim ağrıyordu. tam o boyun kısmımın tarafındaki alt dişlerim. birde o işaretlediğim kısımdaki kaslarım baya gergin ve sert yani. ama ağrı falan yok. dişimden kaynaklı olabilir mi sence
Dişten kaynaklı olur tabiki ama şişlik büyürse ve ağrısız olursa KBB ye gitmeni tavsiye ederim.
bencede dişten olabilir. birde ağır karpuz kaldırmıştım o da aklıma geliyor. yarın doktora bi görünücem kas gevşetici hap falan verir belki
Kan değerlerine de baktır canım bı ne olur ne olmaz tedbir amaçlı
elime gelen falan bi şişlik beze yok canım allaha şükür. sadece kasımda gerginlik var yemek yerken ağzımı açarken biraz kasılıyor. yarın bi gidicem doktora bakalım
Sen bilirsin ben tedbir amaçlı uyarmak istedim sadece
Çok hafif var ama ağrı acı sızı var mı ya da yemek yerken çiğnerken acı
ya benim bi kaç gündür dişim ağrıyordu. tam o boyun kısmımın tarafındaki alt dişlerim. birde o işaretlediğim kısımdaki kaslarım baya gergin ve sert yani. ama ağrı falan yok. dişimden kaynaklı olabilir mi sence
Oladabilir ama dişçiye gittin mi
gitmedim daha ama dişimde çürük yani. doktora gitsem mi boynum için sence
Tabi git ama ortopediye bile git
bişey yoktur demi ya
İnşaallah yoktur
gittim bugün doktora. 2 defa eliyle falan baktı hiçbir şey yok dedi sen kendi kendine yapıyorsun dedi içim ferahladı ya iyi oldu gittiğim
Geçmiş olsun
Şişlik var gibi görünüyor ama tam kafan ortada olsa daha net anlaşılır
nerede var
Gösterdiğin yerde
ortada mı alt kısımda mı
Kaç milim fatk vat?
Hafif var
ya benim bi kaç gündür dişim ağrıyordu. ve çürük. tam o boyun kısmımın tarafındaki alt dişlerim. birde o işaretlediğim kısımdaki kaslarım baya gergin ve sert yani. ama ağrı falan yok. dişimden kaynaklı olabilir mi sence
Olabilir ödem de olabilir
bir şey yok
ya benim bi kaç gündür dişim ağrıyordu. tam o boyun kısmımın tarafındaki alt dişlerim. birde o işaretlediğim kısımdaki kaslarım baya gergin ve sert yani. ama ağrı falan yok. dişimden kaynaklı olabilir mi sence
Belirgin bir şey yok sirttanda aynı sekildemi
Şişmiş
ya benim bi kaç gündür dişim ağrıyordu. tam o boyun kısmımın tarafındaki alt dişlerim. birde o işaretlediğim kısımdaki kaslarım baya gergin ve sert yani. ama ağrı falan yok. dişimden kaynaklı olabilir mi sence
Dişin apse mi yaptı acaba
bilmiyorum ama çürük yani. doktora gitsem mi boynum için sence
Git tabi
Kötü gözüküyor yavru baksana güreşçi gibi
hayır ya aşırı bir şişme yok fotoda niyeyse duruşumdan kaynaklı öyle çıkmış. aşırı şişlik olsa annemde söylerdi. ama ben yine de tedbir amaçlı yarın gidicem bakalım doktora
Git durumu da yaz buraya
gittim bugün doktora. 2 defa eliyle falan baktı hiçbir şey yok dedi sen kendi kendine yapıyorsun dedi içim ferahladı ya iyi oldu gittiğim
Geçmiş olsun canım
şişlik var gibi
nerede
işaretlediğin yerde kolyenin tam altında
ya benim bi kaç gündür dişim ağrıyordu. tam o boyun kısmımın tarafındaki alt dişlerim. birde o işaretlediğim kısımdaki kaslarım baya gergin ve sert yani. ama ağrı falan yok. dişimden kaynaklı olabilir mi sence
olabilir belki tutulmuştur arada bana da oluyor
yarın doktora göstersem mi sence boyun kısmımı ya tedirgin oldum biraz
bence bir kas gevşetici sür geçmezse gidersin
Hafiften var gibi
nerede
Tam boynunun başladığı bölgede işaretlediğin yerde
ortada mı
Bişey yok.
ya benim bi kaç gündür dişim ağrıyordu. tam o boyun kısmımın tarafındaki alt dişlerim. birde o işaretlediğim kısımdaki kaslarım baya gergin ve sert yani. ama ağrı falan yok. dişimden kaynaklı olabilir mi sence
Diş ağrısı baş bölgesine boyuna ve kulağa vurabilir. Yani evet.
Yok gibi görünüyor. 🙈
ya benim bi kaç gündür dişim ağrıyordu. tam o boyun kısmımın tarafındaki alt dişlerim. birde o işaretlediğim kısımdaki kaslarım baya gergin ve sert yani. ama ağrı falan yok. dişimden kaynaklı olabilir mi sence
Şişmiş baya
neresi ya
Hayır
Kim emmükledi
kocan mı
Yok birsey
Hiç bişey yok
Şişlik var
ya benim bi kaç gündür dişim ağrıyordu. tam o boyun kısmımın tarafındaki alt dişlerim. birde o işaretlediğim kısımdaki kaslarım baya gergin ve sert yani. ama ağrı falan yok. dişimden kaynaklı olabilir mi sence
Dişinle alakası yoktur damar damar üstüne gelmiştir kuluç yani masajla düzelir
bilmiyorum ama dişimde çürük yani. doktora gitsem mi boynum için sence
Boynun için gitmene gerek yok diş görselini yüklersen yorum yapabilirim
ama kas gevşetici falan vermez mi
Masajla düzelir kas gevşeticiye gerek yok
gittim bugün doktora. 2 defa eliyle falan baktı hiçbir şey yok dedi sen kendi kendine yapıyorsun dedi içim ferahladı ya iyi oldu gittiğim
Geçmiş olsun
kim morarttı