Saç ekimi yaptırdım 1 ay önce sakaldan 500 greft enseden 2500 greft alındı.2. Ekimimdi donör azalmıştı sakalı tercih ettik. Ama seyrekleşti sakal sizce kötü mü duruyor? Eldeki sakaldan da olduk
Saç ekimi yaptırdım sakal bu durumda, kötü mü gözüküyor?
En İyi Cevaplar