Annem çok yatmaktan diyor. Fakat önceden olmayan şey niye şimdi yeni oluyor ya bilgisi olan yardım etsin... genelde sırt üstü yatarken oluyor. Sonra geçiyor...
Sırt üstü veya yan yatınca belimde ağrı oluyor sabit kalamıyorum. Sabit kalınca hoplatıyor acıdan. Neyim var?
Ters bir hareket yapıp incitmişsindir, geçici olabilir. Sırtüstü yatarken ayaklarını kendine doğru çekersen, yani dizlerin yukarda kalacak şekilde ağrı çekmezsin.
Ne diyim ben doktor değilim ama fıstığın belli şeyleri var sürekli bir tarafında ağrı oluşur aniden mesela benim sağ taraf da sağ kolum ya da sağ bacağım sürekli değil ama ara ara bu ağrı girer çekme yapar gibi
En İyi Cevaplar