Işıltılı, bembeyaz bir gülüşe sahip olmak aslında hiç zor değil. Sen de dişlerine güvenmeyip, gülerk
Sağlık Gülüşünü Çekinmeden Gösterebilmeni Sağlayacak 7 Basit Ama Etkili Yöntem (Sayfa 10) İpana Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 139 Gülüşünü Çekinmeden Gösterebilmeni Sağlayacak 7 Basit Ama Etkili Yöntem Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 22 kişi beğendi
xsarinx Takip Et Master Yaş: 57 +1 yıl Sağlık konusunda 3,7b cevap paylaştı. Düzenli iki kez fırçalıyorum 0 0 Yorumla
Univerliseli Takip Et Master Yaş: 29 +1 yıl Sağlık konusunda 1,1b cevap paylaştı. Evet ipana tesekkurler 0 0 Yorumla
Akşamüstü_Şehreküstü Takip Et Xper 7 Yaş: 33 +1 yıl Dişlerimi fırçalarim yapı olarak da düzgün 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Fircalamak dışında bişey yapmiyorum 0 2 Yorumla İpana Sponsorlu +1 yıl Merhaba, dişlerini düzenli fırçalaman tabi ki çok önemli. Ancak, ağız ve diş sağlığının her zaman yerinde olabilmesi için ağız bakım suyu ve diş ipi de mutlaka kullanmanı tavsiye ederiz. Bu şekilde dişlerin çok daha beyaz ve güçlü olacaktır :) Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Teşekkürler deneyeceğim: ) Yorumla
SANATSAL-RUH Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl iki kez fırçalamak doğru ürünü kullanmak önemli 0 0 Yorumla
Smilee35 Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Sağlık konusunda 864 cevap paylaştı. Düzenli fırçalamak lazım :) 0 0 Yorumla
thescorpion Takip Et Master Yaş: 40 +1 yıl Sağlık konusunda 2b cevap paylaştı. Genetik abi, dokulecegi geliyor dökülüyor 0 0 Yorumla
İsmaill19 Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Sağlık konusunda 1,3b cevap paylaştı. tavsiyeler için sağ olun 0 0 Yorumla
kadircangcr Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl bana kalsa günde 10 defa fırçalıycam anca öyle 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
568Cevap
En etkili yöntem düzenli fırçalamak tabiki de.
Düzenli iki kez fırçalıyorum
3 ay kısa bence 6 ay ideal
Dis beyazlamaz. Sarı ise
Evet ipana tesekkurler
Dişlerimi fırçalarim yapı olarak da düzgün
öğrendiğim iyi oldu :)
Ben Gülünce Çok Yapmacık Oluyor Gülemiyorum :D
Çay, kola gibi içecekleri tüketmemek lazım
cekinmiyorum Çok şükür
Günlük bir kere fircaliyorum
Dişlerimi fırçalarım bol bol su içerim..
Gunde 3 kez fircaliyorum
Shakira ya :D günde 2 kez fırçalıyorum
Dişler kalbin aynasıdır
Diş fırçalamayla beyazlamaz
İlerde sıkıntı çekmemek için şart
Güzel diş mağcunu tavsiye ederim
bir paket yollayın da deneyelim
Harika bir konu teşekkür ederim
Hepsini yaparım zaten.
düzenli fırcalamak önemli
sene 2017 diş fırçalamayan kaldı mı ya :D
Dişlerimi düzenli fırçalamaya dikkat ediyorum.
Fircalamak dışında bişey yapmiyorum
Merhaba, dişlerini düzenli fırçalaman tabi ki çok önemli. Ancak, ağız ve diş sağlığının her zaman yerinde olabilmesi için ağız bakım suyu ve diş ipi de mutlaka kullanmanı tavsiye ederiz. Bu şekilde dişlerin çok daha beyaz ve güçlü olacaktır :)
Teşekkürler deneyeceğim: )
diş macunlarınada güvenmiyorum artık..
Bence çok güzel memnun edici :)
bunlar olmadan da gülümseyebilirsiniz :)
bende yapıyorumda üşeniyorum yinede.
Gunde en az iki kere 😉
4cu aciklama bana uygun digerleri gb
Dişler temiz olmalı önce gülmek için
dişçiyim o yüzden sorun yaşamıyorum :D
iki kez fırçalamak doğru ürünü kullanmak önemli
Düzenli fırçalamak önemli
bakım da yaptır tamam
Düzenli fircalamak tabiki
Bencede diş fırcalamak kalıcı etkili
Öneriler için teşekkürler.
şarjlı diş fırçaları en iyisi
Düzenli fırçalamak lazım :)
Diş fırçalamaya başlıyorum :D
Gülüşünü zaten severim :)
Gülüşü bilmem ama sağlık için önemli
Dişlerimi günde 3 defa fırçaliyorum bembeyaz😏
günde iki kez fırçalıyorum
Dis ipi kesinlikle kullanilmali bence
Surekli fircalarmm sureklii
İpana ile sağlıklı dişler 😀
İpana ile sağlıklı gülüşler 😆
Genetik abi, dokulecegi geliyor dökülüyor
Günde 4 kez her yemekten sonra
Ben 5kere fırçalı yorum
Dis firclamadan olmaz
Arada üsensemde genelde dikkat ediyorum
tavsiyeler için sağ olun
Eline sağlık güzelmiş
Zamaninda disleri beslemek lazim
bana kalsa günde 10 defa fırçalıycam anca öyle
Kesinlikle uyguluyorum. Doğru tespit