Işıltılı, bembeyaz bir gülüşe sahip olmak aslında hiç zor değil. Sen de dişlerine güvenmeyip, gülerk
Sağlık Gülüşünü Çekinmeden Gösterebilmeni Sağlayacak 7 Basit Ama Etkili Yöntem (Sayfa 11) İpana Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 139 Gülüşünü Çekinmeden Gösterebilmeni Sağlayacak 7 Basit Ama Etkili Yöntem Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 22 kişi beğendi
devilish_humanity Takip Et Master Yaş: 45 +1 yıl Sağlık konusunda 772 cevap paylaştı. Misfak kullaniyorum eski usul 0 0 Yorumla
777733335555 Takip Et Master Yaş: 40 +1 yıl Sağlık konusunda 571 cevap paylaştı. Düzenli fırçalıyorum 1 0 Yorumla
Bukowski_ist Takip Et Master Yaş: 36 +1 yıl Sağlık konusunda 516 cevap paylaştı. düzenli fırçalamak çok önemli 0 0 Yorumla
Kamyonvitesi Takip Et Guru Yaş: 36 +1 yıl Sağlık konusunda 302 cevap paylaştı. Diş macunumdan memnunum 0 0 Yorumla
immortal_99 Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Dişleri günde iki defa fırçalamak en mantiklisi 0 0 Yorumla
Sarışın8726 Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl Ve unutma ağzına uygun dis fircasi kullanilmali 0 0 Yorumla
Siyahiimsi Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Sizce güzel dişler için doğru diş macunu hangisi? 0 1 Yorumla Xmoondie +1 yıl İpana en iyisi ㅈ에렌 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
568Cevap
Guzel çalışma emeğine sağlık
Günde en az iki kere iyidir
Bu güzel bir bence olmuş
Memnunum ipana kullanıyor um
günde 2 kez fırçalarım
Düzenli film bakımı şart 😁
Güzel bence tebrikler
Yanımda sürekli diş fırçası taşırım
Hepsini yapmaya çalışıyoruum :)
diş fırçalamadan yaşanmaz. süper!
iki kez düzenli fırçalarım
En güzel gülüş herkesin olsun
Sabah akşam fırçalanmalı
Düzenli olarak günde 2 kere fircalarm
Bir kere ancak yapabiliyorum
Misfak kullaniyorum eski usul
Harika...
Düzenli fırçalıyorum
düzenli fırçalamak çok önemli
Her gün dis fircakayarak
Düzenli olarak fırçaladıktan sonra sorun olmaz
Sigarayi birakmak lazimmmm
Her akşam yatmadan önce misss.
Bir kez tamamda ikincisini yapamıyım yaw
Ben günde 3 kez yapıyorum 😊
Diş macunumdan memnunum
en iyisi dişçide diş beyazlatma
Fircaliyorum iste arada
gunde 1 kez fırcalarım
Bence iyi bir fotoğraf makinası yeterli
En az 2 kez fırçalarım
Diş hekimleri neden öneriyor peki?
Günde 3 kere fırçalıyorum en garantisi
ipana kullanırım günde 1 kez fırcalarım.
Ne yaparsam yapayım beyaz olmuyor
Dişlerde tel olunca nasıl diş ipi?
Tembellikten 3 günde 1 fırçalıyorum:(
Diş ömenli şey ihmale gelmez.
İpana sağlam bir macundur
Yatarken yapsam yeter sadece
Ben pek umursamiyorum ama yinede güzel gülüyorum
Gülmeye alışık değilim
Evet harika
İpana ile salıklı gülüşler
Dogruuu
kessinlikle
Bence gerçek olan her gülüş güzeldir
Dişleri günde iki defa fırçalamak en mantiklisi
çok iyi ya
Düzen işi
Aynen öyle çok güzel bir marka
Ve unutma ağzına uygun dis fircasi kullanilmali
peki
düzenli fırcalama bence
Sizce güzel dişler için doğru diş macunu hangisi?
İpana en iyisi ㅈ에렌
Hıhım bencede doğruu😬😄
Herzaman İpana Tek geçerim
Günde 10 dakikanı ayırmak zor değil
Güzel paylaşım.
muhteşem