Nereden buluyor bu enerjiyi diye düşünüp, hayranlıkla izlediğin o başarılı insanların sırrını öğrenm
Sağlık Düşmeyen Enerjileriyle Kendine Hayran Bırakan İnsanların 8 Özelliği (Sayfa 8) Pharmaton Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2110 Düşmeyen Enerjileriyle Kendine Hayran Bırakan İnsanların 8 Özelliği Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 31 kişi beğendi
livaneli Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl Sağlık konusunda 353 cevap paylaştı. ben de o insanlara imreniyorum :) 0 0 Yorumla
LaPrenses Takip Et Bilge Yaş: 37 +1 yıl Bana seslenmişBuradayım canım :)))) 0 1 Yorumla Oyunbaz88 +1 yıl Tamam Prenses arkadaşımıza yol açın :D Yorumla
zeyshin Takip Et Yoda Yaş: 31 +1 yıl kilo aldırır diye korkuyorum 0 1 Yorumla Dost8888 +1 yıl Aldırır diyorlar ama bende bilmiyorum Yorumla
Yalnızbirdinleyici Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Kullandim ben gercekten soylendigi gibi 0 0 Yorumla
Vebengeldim Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl Kullanmayi isteyip korkudan kullanamadigim urun 0 0 Yorumla
isimsiz1503 Takip Et Xper 6 Yaş: 34 +1 yıl Moralim bozuk olmadıgı surece cok ıyıyım 0 1 Yorumla Dost8888 +1 yıl Aman Aman moralini bozmayalım o zaman Yorumla
Beyza4258 Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Tek yaptığım hayal kurmak 😀 0 1 Yorumla Dost8888 +1 yıl Kur devam et sen bende ediyorum :D Yorumla
banamıdedincanım Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Sürekli uykum var hiç enerjik moda giremiyorum 😒 0 0 Yorumla
UnMoved Takip Et Master Yaş: 37 +1 yıl Sağlık konusunda 570 cevap paylaştı. Bakalim denemeyi düsünüyorum.. :/ 0 0 Yorumla
rrevolutionn Takip Et Master Yaş: 44 +1 yıl Sağlık konusunda 766 cevap paylaştı. Enerji insanın içindedir, gerisi hikayedir;) 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
660Cevap
Evet kesinlikle bu bence beni anlatmis.
Sınırları zorlamak gerek.. güçlü olana
enerjilerini hayati sevmekten aliyorlar.
güzel, ellerine sağlık
durgunluk benlik değil :)
ben de o insanlara imreniyorum :)
Öyle değilimdir ya 😕
Bana seslenmiş
Buradayım canım :))))
Tamam Prenses arkadaşımıza yol açın :D
kilo aldırır diye korkuyorum
Aldırır diyorlar ama bende bilmiyorum
Ilacsiz enerjikiz biz ;)
Kullandim ben gercekten soylendigi gibi
Çok pahalı ya bu ilaç :(
Kulanma konusunda tedirginim hâlâ
Kullanmayi isteyip korkudan kullanamadigim urun
Ben zaten enerjik biriyim bunlara gerek yok
:D pharmaton bana da destek oldu 1 aydır
Belki bir gün bizde...
Yemin ediyorum beni anlatmışlar
Moralim bozuk olmadıgı surece cok ıyıyım
Aman Aman moralini bozmayalım o zaman
güzel olmuş kapsülüne sağlık pharmaton
1. madde tam beni anlatıyor !!
hiç onlardan biri olamadım
Bencede basarili bir besin destegi
İyiymiş aslında ama şimdilik kullanmam ✩
Sürekli enerjik olmak da zor gibi :/
kararlılık çok önemli
İlk defa duydum bu ilacı 😂
Nese enerjinin temel kaynagi
Ömrü uzun olur böyle insanların
Üşenmezsem bir ara kalkıp alıcam :D
Amca çok iyiydi ya :)
Tek yaptığım hayal kurmak 😀
Kur devam et sen bende ediyorum :D
Dogustan redbullu bence bunlar :)
2. gifteki dayım süper 😁
enerjik değilim ne guzel enerjik olmak
bana da versenize o enerjiden
Sürekli uykum var hiç enerjik moda giremiyorum 😒
Arda gerçekten de kullanıyor mu acaba
Doğrudur. Belki de denemek gerek
Phrmagon işin sırrı 😝
Bakalim denemeyi düsünüyorum.. :/
Enerji icecegi iciyorlardir
Çok güzel bir bence, emeğine sağlık.
Güzelmiş üşengeçliği yok eder
naparsan yap son durak kara toprak 😀
Ellerinize sağlık. güzel bir paylaşım olmuş.
Bana da enerji lazım hacı.
Uzun uzun analiz kasmadan, tebrik etmek yegdir.
O kediyi bana verin la benim kendim olsun o
İrade sağlam olduğu sürece , herşey mümkün.
Bana özgü olmayan çözümler.
Böyle insanları toplum biraz gıcık buluyor 😅
Doğal olmak en iyisi gerisi boş bence
doğal yollar varken buna ne gerek var
Bunları başarması önemli tabi
Hayran olarak okudum ya :) guzel yazmissin helal
Enerji insanın içindedir, gerisi hikayedir;)
Hiç birşey yapmaya enerjim yok :/
Zaten bu adamlarin hepsi farmaton kullaniyor.
ben pancar motoru kullanıyorum anca :) sadadffd