Nereden buluyor bu enerjiyi diye düşünüp, hayranlıkla izlediğin o başarılı insanların sırrını öğrenm
Sağlık Düşmeyen Enerjileriyle Kendine Hayran Bırakan İnsanların 8 Özelliği (Sayfa 9) Pharmaton Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2110 Düşmeyen Enerjileriyle Kendine Hayran Bırakan İnsanların 8 Özelliği Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 31 kişi beğendi
novel Takip Et Master Yaş: 40 +1 yıl Sağlık konusunda 2b cevap paylaştı. Ahanda benden bahsetmişler, emeğinize sağlık :) 0 0 Yorumla
Gastronott Takip Et Xper 6 Yaş: 27 +1 yıl Gerçekten işe yarıyor mu ya 0 3 Yorumla Oyunbaz88 +1 yıl Pharmaton kullananlar yaradığını söylüyor dostum Yorumla Gastronott +1 yıl @Oyunbaz88 teşekkür ederim Yorumla Oyunbaz88 +1 yıl Rica Ederim Yorumla
İlksonaaşık Takip Et Xper 7 Yaş: 29 +1 yıl Pharmaton denemek isterim iyi reklamları var 😂 0 0 Yorumla
denizananası Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl Banada biraz o enerjiden verin :( 1 1 Yorumla Dost8888 +1 yıl Pharmaton iç Enerji kazan dostum Yorumla
KızılTurp Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Sağlık konusunda 526 cevap paylaştı. Enerji eşittir ben :D 0 0 Yorumla
korkuyla-gel Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Benden bahsediyor bende enerjik biriyim ya :) 0 0 Yorumla
Poiine Takip Et Guru Yaş: 29 +1 yıl Sağlık konusunda 537 cevap paylaştı. benimde enerjim yuksektir 1 0 Yorumla
patentsizim Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl Sağlık konusunda 643 cevap paylaştı. çok güzel bir paylaşım olmuş elinize sağlık 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
660Cevap
Ahanda benden bahsetmişler, emeğinize sağlık :)
Hayata dair her zaman umudu olan isnanlardır
Hep boyle enerjik olmak istemisimdir
Doğal olmadığı sürece hiçbir hükmü yok gözümde
enerjim bana yetecek kadar vae
iyidir ama uzun süre kullanmak lazım
Yoruluyor bea insan bagzen arada
Gerçekten işe yarıyor mu ya
Pharmaton kullananlar yaradığını söylüyor dostum
@Oyunbaz88 teşekkür ederim
Rica Ederim
ben enerjiksem gerisi teferruat
Ben zaten enercik bir kızım
Pharmaton denemek isterim iyi reklamları var 😂
Banada biraz o enerjiden verin :(
Pharmaton iç Enerji kazan dostum
Kullanmadım kullanmayı düşünmüyorum
Enerji eşittir ben :D
Bağada lazım öyle birşey
İşe yarıyomu gerçekten deneyen varmi?
Denemek isteyıp denememıstım. :D :)
Enerji icecekleri zararli ya
Biri benim tam tersimi anlatmaya çalışmış gibi...
Enerji şart bencede :)
Denemek lazım ama önce biraz dinlenim
Hic enerjim yok benim
benimki bu, hiç durmadan bir şeyler okuyor.
Enerjik değilim ama bana benziyor özellikler
bu insanlara hayran olmamak mümkün değil.
Benim çok miskin bir yapım var ya zor yani
doğallık varken ne gerek var
stres yoksa herşey süper👍
Dogal yol denenmesi daha iyi
Takviye zinde hisettirir ama cabuk yaslandirir
Ben bol su içiyorum.. Bana yetiyor..
tamamen doğal beslenme
Mutlu olmak her daım enerjik yapar...
Doğalı güzel herşeyin
Benden bahsediyor bende enerjik biriyim ya :)
Okuyunca kenidimi gördüm
güzel emeğinize sağlık
adeta beni tarif ettiniz
8 de 6 güzel sonuç benim için
Ben daha başlamadan pes ediyorum
Kaju müthiş bir şey bence bu konuda ;)
Bazen enerjım var bezen Yok
Hayat felsefesi böyle olmalı
benimde enerjim yuksektir
Aşk heyecan insanın enerjisini tetikliyor. 😀
Bu kadar enerji bayar beni.
ailecek severek yutuyoruz
yani daha gencim pek kullanma taraftarı degilim
Acaba gerçekten işe yarıyor mu
bilmediğim şeyi içmem
Ben her zaman bombastik
"Pharmaton al uğraşma" mı diyorsun yani :)
enerjik biri hic degilim
Sanki beni anlatmış ya 😄
ben hiç halsiz olmuyorum hep enerjiğim:D
En iyisi evlenmemek 😂
Bide kafalarına hiç bişey takmazlar
Her zamanki benn diyorum :)
En iyisi 8 yani sonuncu
çok güzel bir paylaşım olmuş elinize sağlık