Nereden buluyor bu enerjiyi diye düşünüp, hayranlıkla izlediğin o başarılı insanların sırrını öğrenm
Sağlık Düşmeyen Enerjileriyle Kendine Hayran Bırakan İnsanların 8 Özelliği (Sayfa 10) Pharmaton Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2110 Düşmeyen Enerjileriyle Kendine Hayran Bırakan İnsanların 8 Özelliği Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 31 kişi beğendi
EjderyamNerde Takip Et Master Yaş: 29 +1 yıl Sağlık konusunda 389 cevap paylaştı. Benim enerjik olmaya çalışırken uykum gelir mesela 0 0 Yorumla
Coolumsu Takip Et Master Yaş: 35 +1 yıl Sağlık konusunda 747 cevap paylaştı. Enerjisi düşmeyen kişi hayatında hiç çalışmamıştır 0 0 Yorumla
yarenbirsen Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Sağlık konusunda 1,6b cevap paylaştı. Bizde mi oyle olsak 0 1 Yorumla Oyunbaz88 +1 yıl Sen bilirsin dostum Yorumla
Atayatay Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Beni anlattı resmen vuu 0 1 Yorumla Dost8888 +1 yıl Çok iyi anlatmışlar beni bile bu kadar güzel anlatamazlardı Yorumla
Karakızkaramelek1907 Takip Et Xper 3 Yaş: 39 +1 yıl Hiç kullanmadım kullananlara afiyet olsun 😊 1 0 Yorumla
MuhammedAli76 Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Sağlık konusunda 331 cevap paylaştı. gereksiz buluyorum en iyisi mesir macunu :D 0 0 Yorumla
İçsesSeNFONiSi Takip Et Guru Yaş: 34 +1 yıl Sağlık konusunda 685 cevap paylaştı. Hayat bir maraton 😊pharmaton 0 0 Yorumla
iskoc_hakem Takip Et Master Yaş: 39 +1 yıl Sağlık konusunda 650 cevap paylaştı. Enerji bende tam gaz, Hasta la vista baby. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
660Cevap
Benim enerjik olmaya çalışırken uykum gelir mesela
Arda Türkmen ne sempatik adam ya
Ben zaten çok başarılıyım demezler
Öyle olabilmeyi isterdim
asla pes etmemek en güzeli
Enerjik olmak için beyni zinde tutmak yeterli.
Kısaca kendini kaldıran insanlar
Doğal olması tercihimdir
bir denemek lazım ıhtıyacımız oluyor bazen
Bizde öyleydik bak ne olduk
En iyi bildiğin işi yapıcaksın
Bencede doğal yollar daha iyi
Doğru söylüyorum aynı bn
Dedeye hayran kaldım 😂😂
Güzel bir bence olmuş
Enerjisi düşmeyen kişi hayatında hiç çalışmamıştır
Ben de istiyorum bu enerjiden ama ilaçsız :)
wnerjik olmak guzel sey
ben yay burcuyum zaten enerjiğim :)
Bunların benle alakası yok
Üşengecim abi kim ne derse desin
Ne olursa olsun enerjim düşmez
havalarda sıcak enerji şart
Tam olarak bu ben oluyorum:)
Bizde mi oyle olsak
Sen bilirsin dostum
Ben etkisini görmüştüm. Gayet güzel 👍
denemek istemiyorum nedense
Beni anlattı resmen vuu
Çok iyi anlatmışlar beni bile bu kadar güzel anlatamazlardı
Hiç kullanmadım kullananlara afiyet olsun 😊
Sadece hayal kurarım hiçbiri gerçekleşmez
Ellerine sağlık... :)
Aynı ben ramazanda :D
hayranım bu insanlara
gereksiz buluyorum en iyisi mesir macunu :D
Benden bahsediyorsunuz, tesekkurler.
Hayat bir maraton 😊pharmaton
Mutluyaam enerjiğimdir
Enerjik olsam da modum çabuk düşer
Enerjik olduğum için sıkıntı yok :)
denemeden bilemeyiz..
Nasıl başarıyorlar anlamıyorum
her zaman bende enerjik olmak istemişimdir
ramazanda iş gorurlugu var vitaminlerin
Asla böyle bir insan olamıycam galiba
Enerjik olmayı başaranlara helal olsun :D
insan olduğu gibi görünmeli
Kesinlikle denemeliyim. Kilo aldırır mı acaba :/
Keşke bende öyle olabilsem
Hiç enerjik deilim sürekli yorgun ve uykusuzum
Alttaki adamı seviyorum
Kışın kullanılabilir.
2. deki dede kadar oynayamam bea
her enerji biter diye biliyorduk
6. özellik hepsini özetliyor.
Dua etmenin faydası yok mu?
Guzel paylasim eline saglik
almak istiyorum ama...
Biz hayallerdeyiz hala
Böyle enerjik olmayı kim istemezki
Enerji bende tam gaz, Hasta la vista baby.