Nereden buluyor bu enerjiyi diye düşünüp, hayranlıkla izlediğin o başarılı insanların sırrını öğrenm
Sağlık Düşmeyen Enerjileriyle Kendine Hayran Bırakan İnsanların 8 Özelliği (Sayfa 11) Pharmaton Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2110 Düşmeyen Enerjileriyle Kendine Hayran Bırakan İnsanların 8 Özelliği Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 31 kişi beğendi
mertcanpolata Takip Et Guru Yaş: 30 +1 yıl Sağlık konusunda 679 cevap paylaştı. Eskiden pharmaton mu varmış? 0 0 Yorumla
hakanaslan34 Takip Et Xper 5 Yaş: 47 +1 yıl enerjik olmanın faydası doğal beslenme ve spordur 0 0 Yorumla
agorasevdası Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Sağlık konusunda 932 cevap paylaştı. bu pharmaton gercekten bu kadar iyi mi 0 0 Yorumla
sibort54 Takip Et Xper 6 Yaş: 36 +1 yıl Gecenlerde faydasi yok denildi almaktan vazgectim 0 0 Yorumla
filofobik Takip Et Master Yaş: 43 +1 yıl Yavaş yaşamak gerek. her detayı yakalamak için 0 1 Yorumla askvesevgidir +1 yıl Katılıyorum hızlı yaşayan erken gider. Kaplumbağa gibi olacaksın. Yorumla
Şaziyewaynhaus Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Sağlık konusunda 369 cevap paylaştı. paylaşım için teşekkürler 0 0 Yorumla
Marjinalarya Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl Bu aralar çok Yorgun'um enerjim çok düşükkkk 0 1 Yorumla Dost8888 +1 yıl Geçmiş olsun dostum sana Pharmaton göndermek lazım Yorumla
Dokman_ Takip Et Xper 7 Yaş: 30 +1 yıl Pharmaton da geldi kim kadi baska😂 0 1 Yorumla Dost8888 +1 yıl Ben Kaldım Yorumla
BeyazatlıNigga Takip Et Xper 2 Yaş: 31 +1 yıl Ben hiperaktif biriyim beni anlatmışsiniz 😄 0 0 Yorumla
thescorpion Takip Et Master Yaş: 40 +1 yıl Sağlık konusunda 2b cevap paylaştı. Biraksalar 25 saat uyurum :) 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
660Cevap
Yetenekli olaman gerekli birzda öyle değilmi
Aynı ben kjnknkmkjmn :D
Tercihim doğallıktan yana.
Doğal yollardan alırım
Olsuguna birakin bence olacaktır haza 😂
Enerjik insanlar herzaman iyidir
Yani kısaca her şeyden zevk alan insanlar
Eskiden pharmaton mu varmış?
Dogal olani en guzeli
dogal yollardan alınırsa
doğal yollardan almayı tercih ederim
Bunların hiç biri bende yok
Herşeyin doğalı olmali gerisi boş
bu tarz seylerin samimiyetine inanmıyorum.
Ben bu yaşta hiç bişey yapasım yok 😂
Böyle nendeler bekliyoruz
her yaşın ayrı güzelliği var
enerjik olmanın faydası doğal beslenme ve spordur
hayatı ti ye alıp enerjilerini tüketmemek
Bizde yerimizden kalkmaya üşeniriz işte...
Hepsine katılıyorum...
Hep enerjik kalabilsek keşke
bu pharmaton gercekten bu kadar iyi mi
Ben gayet yasam dolu enerjigim :)
Zihinsel olarak işe yarıyorsa çok guzel👍
Ben zaten hareketli bir insanım
bitmek bilmeyen bir enerjim var Allah bozmasın
Sovı bişeyi olsa kullanıp denerdim bir
Kalkmasini bilmek lazim
guzel olmus elıne saglık
Dikkat ediyorum enerji dolu bir insanım
Bende çok enerjisi yüksek biriyim
çok güzel bir bence olmus
Kullanıyorum tavsiye ederim kesinlikle 👍
Gecenlerde faydasi yok denildi almaktan vazgectim
Yavaş yaşamak gerek. her detayı yakalamak için
Katılıyorum hızlı yaşayan erken gider. Kaplumbağa gibi olacaksın.
su kosan adam aynı ben :)
Uyku çok enerji verir 14 saat uyku süper birşey
Pharmatonla bağlan hayata
Bu tür insanlara imreniyorum.
Beni tarif etmiş galiba
bir paket yollayin la enerjim yok
paylaşım için teşekkürler
pes etmemek kararlılık çok önemli
Hayaller umut verirr asff
Bu aralar çok Yorgun'um enerjim çok düşükkkk
Geçmiş olsun dostum sana Pharmaton göndermek lazım
Çok doğru , resmen beni anlatıyor.😀
Pharmaton da geldi kim kadi baska😂
Ben Kaldım
Enerji lazım bunların hepsine
Enerjim çok yüksek pozitifim olumluyum mutluyum
Faydası var mı gerçekten
Bende enerjik. olmak istiyorum 🙂
Doğal yolları dayma tercih ederim
Bu söylediklerine katılıyorum :)
Pharmaton alıcam ama tereddütlerim var
pharmaton mu içek yani
Ben hiperaktif biriyim beni anlatmışsiniz 😄
Biraksalar 25 saat uyurum :)
Enerji ne yaparsan yap düşer
Enerji dolu br insan degilim :D