Nereden buluyor bu enerjiyi diye düşünüp, hayranlıkla izlediğin o başarılı insanların sırrını öğrenm
Sağlık Düşmeyen Enerjileriyle Kendine Hayran Bırakan İnsanların 8 Özelliği (Sayfa 12) Pharmaton Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2110 Düşmeyen Enerjileriyle Kendine Hayran Bırakan İnsanların 8 Özelliği Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 31 kişi beğendi
Cesur_adam Takip Et Xper 4 Yaş: 41 +1 yıl Kendi istedigi gibi yasamali icinden ne geliyosa 0 0 Yorumla
SaviorAnqel Takip Et Master Yaş: 40 +1 yıl Sağlık konusunda 361 cevap paylaştı. Çok az insan var böyle 0 0 Yorumla
midnightcarrides Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl Bence sağlıklı beslenme ve düzenli uyku ilk sebebi 0 0 Yorumla
cikletcikizz Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl doğuştan enerjik biriyim😀 1 1 Yorumla Oyunbaz88 +1 yıl Ne kadar güzel dostum devam et olmaya Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
660Cevap
Doğal olsun az olsun
Kendi istedigi gibi yasamali icinden ne geliyosa
doğal yollardan almayı tercih ederim
Koç yay ve aslan burçları
Enerji onemli enerji;)
Doğa olması daha önemli benim için
enerji patlaması yaşarım her an=)
Aynen ve sanki beni anlatıyor
enerjik insanlara hayranım
Bu sicakta gelde enerjik ol:(
denemekten vazgeçmemek lazım
Enerjim hemen biter 😒
Güzel olmuş eline sağlık
Çok güxel insanlar onlar
Nadiren enerjik olamıyorum
Bende düşünüyorum almayi
insan sağlığına etkisi ne peki bunun?
Takviye almadan olacağını sanmıyorum
Uykudan bile yorgun uyanıyorum 😒😒
Ben almayı düşünmüyorum
Enerji demek ben demek dermisim
Kilo aldırmasa keşke
En iyisi olmaya valisirim
eskiden niye yoktu şimdi çıkarmışlar acaba?
Guzel bir bence olmus eline saglik
ozenırım enerjik insanlara
Viraminle enerjinin ne alakası var ki?
Çok az insan var böyle
Ben denedim bişey olmadı hiç
Ramazanda enerji kalmiyo
enerjik bir yapım var
Pharmaton asla pes etme..
Ne güzel özellikler aman didim
Emerkik olmalı insan ya
Fazlasıyla sevmek zaman ayırmak lazım
Sayenizde 4te ki kedi gibi hissediyorum..
Düşmeyen enerji diye bir şey Yok bence
Hiç böyle bir insan olmadım yaaa
Cok dogru bı bence olmus
Özellikle 8. ye katılıyorum
Ben her zaman enerjik biriyim zaten
Güzel paylaşım :')
doğallık daha iyi
Güzel bir yazı emeğinize sağlık
Tutku ve kararlılık onemli
Çok güzel anlatmişsin
pharmaton kullanmayı düşünüyorum
Adam işini şansa bırakmıyor
Biraz eringec olsamda üşenmeden herşeyi yaparim
Enerji mi? Bir bizi görmüyor
Bende enerji sifir sofor sifir
Bence sağlıklı beslenme ve düzenli uyku ilk sebebi
Enerji Olunca Herşey Olur
Yani olabilirde olmayabilirde
Asla pes etmemeli insan
En sevdiğim şeylerden birisi.
Aa pharmaton cikolata gibi tadin var
böyle insanlar idolüm :D
doğuştan enerjik biriyim😀
Ne kadar güzel dostum devam et olmaya
Bence ben çok üşençim :d