Nereden buluyor bu enerjiyi diye düşünüp, hayranlıkla izlediğin o başarılı insanların sırrını öğrenm
Sağlık Düşmeyen Enerjileriyle Kendine Hayran Bırakan İnsanların 8 Özelliği (Sayfa 13) Pharmaton Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2110 Düşmeyen Enerjileriyle Kendine Hayran Bırakan İnsanların 8 Özelliği Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 31 kişi beğendi
Nisanakadar Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl Ve eve gidince herkesten gizli gizli ağlarlar.. 1 0 Yorumla
lostromancexinaski Takip Et Xper 3 Yaş: 33 +1 yıl Genelde pozitif ve iyi insanlardır sebebi bu 0 0 Yorumla
Pyrz3447 Takip Et Xper 3 Yaş: 37 +1 yıl Bende ikiside oluyor sabit birinde duramiyorum :) 0 0 Yorumla
MelYus2 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Hayal kurmaktan alıyorum bir de nisanlimdan. 0 2 Yorumla Attınızbeni +1 yıl Melyus2 nasılsın :) Yorumla MelYus2 +1 yıl @Attınızbeni berbat Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
660Cevap
Çok iyi, eline sağlık
bu nedir harketleri videolar başım döndü :d
Çevrelerine neşe saçarlar
taktirle karsiliyorum
Ve eve gidince herkesten gizli gizli ağlarlar..
İyimis begendim
Ben de fazlasıyla var isteyene verebilirim
En sevdiklerim bularr diyebilirim
Zaten enerji patlaması yaşıyoruz gerek yok bence
Nasıl böyle enerjik oluyorsunuz bize de söyleyin
Havaların ısınmasıyla enerjim düştü
Gec kalmamak ve pes etmemek guzel bisey :)
En sevdiğim insan tipleri
heeseyin fazlasi zarar
Valla enerjiyle pek alakam yok
Bende bunlardan biriyim sanırsam.
Aynen
Genelde pozitif ve iyi insanlardır sebebi bu
Enerjik olmaya bayılıyorum😊
Enerji enerji enerji
Mantıkli
Sevinçli, mutlu ise mzaten enerjik olurum.
Başarılı bir makale
Pekmez yesem daha fazla enerji alırım
Görüş. S
Keşke enerji dolu olsam
Enerjik bir insanim bende
:) asla pes etme
Essahtanda öyle
Çok güzel anlatmişsin
Mükemmel 👍
ne güzel anlatmışsınız beni :)
enerjik olmak önemli
Kesinlikle bu benim
ilac hic bir zaman iyi degildir
en güzeli doğal
Güzeelik doggalıktan dogar
Bende enerjigimdir
Mantıklı kadınlar için
Allahım hep beni anlatıyor 😂
Kendimi gordum☺😄
Mükemmel bir yazı olmuş 😋
Hepsi de nokta atışı...
Bende ikiside oluyor sabit birinde duramiyorum :)
Hayel kurmak ve kararlılık derim
Aynen öyle katılıyorum
Hayal kurmaktan alıyorum bir de nisanlimdan.
Melyus2 nasılsın :)
@Attınızbeni berbat
Ben değilim o
Helal olsun
Ve işte benn :)
Var mi böyle kisiler?
süper insan
Enerji!
en iyisi balık yemek
Evet iste o benim
Öyleleride var tabi.
Enerjik insanlara imrenirim hep
Hayalci olanlar +1 😅
bu kadar nasıl enerjık olabılıyolar
enerjik olmak cok önemli