Nereden buluyor bu enerjiyi diye düşünüp, hayranlıkla izlediğin o başarılı insanların sırrını öğrenm
Sağlık Düşmeyen Enerjileriyle Kendine Hayran Bırakan İnsanların 8 Özelliği (Sayfa 7) Pharmaton Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2110 Düşmeyen Enerjileriyle Kendine Hayran Bırakan İnsanların 8 Özelliği Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 31 kişi beğendi
ParamedikBeey Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl nöbet olduğunda genelde çok enerjiğim zaten 😎 0 0 Yorumla
handehancer97 Takip Et Xper 7 Yaş: 29 +1 yıl Ne kadar enerjik olursm olayım asla 6. nı yapmam 0 0 Yorumla
iSooo1 Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Sağlık konusunda 432 cevap paylaştı. Enerjim insanlara fazla geliyor... Boş ver :D 0 0 Yorumla
SisliBirKisGecesi Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Düşmeyen enerjinin tek sırrı para ve huzur. 0 0 Yorumla
nutellalıdondurma Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl Yazın çok mayışıyorum ya dobiş oldum iyice 0 0 Yorumla
nutellalısucuk Takip Et Xper 6 Yaş: 28 +1 yıl bayram temizliklerinin vazgeçilmezi skskksk 0 0 Yorumla
johnyx Takip Et Master Yaş: 48 +1 yıl Sağlık konusunda 807 cevap paylaştı. Güzel paylaşım. Çok beğendim. Teşekkürler.. 0 0 Yorumla
25kilonasilgider Takip Et Xper 4 Yaş: 37 +1 yıl Ben de bu bahsedilenler var şükür etmem lazim😀 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
660Cevap
Buna da bir görüş yazdım mı tamamdır. :)))
doğal yolları tercih ediyorum
Gerçekten enerji için birebir pharmaton
doğal yollardan almayı tercih ederim
Hiç de ben değil ama bunlar
çikolata tadı çok güzrl
Takdire şayanlar vesselâm...
Kendine güvenen insanlar
Bayılıyorum size 😀
nöbet olduğunda genelde çok enerjiğim zaten 😎
doğal yollar uygundur
Ilk basta dogal yollardan bence
Enerjik olunmaz doğulur...
Mücadele etmeyi severim pes etmem.
Hafta sonlari uykusuz her gece hizli yasiyoz
Buu biiraaaaz ben gibii sanki
Portakal suyunda var ne varsa 😃😂
Onları gördüğümde dövme isteği varya off
Yattığım yerden enerji kaybediyorum
Ne kadar enerjik olursm olayım asla 6. nı yapmam
Doğal olmalı kimyasal değil ;)
Hic almadim bu zamana kadar
Kesinlikle dogru ve dogal
Doğal yollar daha iyi
Yaşımız bunlar için erken bro :D
Enerjim insanlara fazla geliyor... Boş ver :D
Benden bahsediliyor burada. ama :)))
Enerjiğim pek gerek yok
güzel olmuş yazı. ama eksik
5 hariç ikizler burcunu tarif ediyor bence :)
Enerjik insanları sevmem
Düşmeyen enerjinin tek sırrı para ve huzur.
çok mantıklı bir bence (xper beleş)
Koc burcu enerjisi var bende :)
Ben denedim, işe yarıyor
Gün içinde enerjik olmak önemli.
Bende olabilsem keşke 😔
Doğuştan enerjigim :)
Herşeyin doğalı daha güzeldir.
motive edici.. eline sağlık :)
Bu sıcaklar da pharmaton bile etkili olamazz 😨
Helal olsun böyle insanlara
İkinci resimde ki amca fena :D :))
En güzel enerji cikolataaa
Bence 30 yaşına kadar kullanılmamalı
Yazın çok mayışıyorum ya dobiş oldum iyice
bayram temizliklerinin vazgeçilmezi skskksk
ben de çok üşengecim :D
İç huzurumu şu lafta buldum "Salla yaa"
Güzel paylaşım. Çok beğendim. Teşekkürler..
Zordur enerjik olmak.
Hep özenmişimdir böyle insanlara
Yeterince enerjiğim hiç gerek yok 😂
Güzel bence, teşekkürler.
Ben de bu bahsedilenler var şükür etmem lazim😀
bide ben enerjik olabilsem :D
Hemen pharmaton almaliyim 😂😂😂
Bayılıyorum etrafımda böyle insanlar olmasına
Hiç enerjik degilim vallahi
Enerji iyidir hacılar.
Vallaha Allaha şükür enerjik bir yapım var. :)