Nereden buluyor bu enerjiyi diye düşünüp, hayranlıkla izlediğin o başarılı insanların sırrını öğrenm
Sağlık Düşmeyen Enerjileriyle Kendine Hayran Bırakan İnsanların 8 Özelliği (Sayfa 6) Pharmaton Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2110 Düşmeyen Enerjileriyle Kendine Hayran Bırakan İnsanların 8 Özelliği Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 31 kişi beğendi
_kestanesekeri Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Kullanmak istiyoruum bundan çok verimli görünüyor ☺😍 0 0 Yorumla
06Wandetta Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Youtube kanalinda ki yapilan yoruma kirildimPharmoton icmeyi unutmus :)) 0 0 Yorumla
izmend Takip Et Guru Yaş: 42 +1 yıl Sağlık konusunda 304 cevap paylaştı. Birşey söyleyeyim mi... Tüm bunları yapabilmek için son derece vurdumduymaz olmak gerekiyor. :) 0 0 Yorumla
Dewaju Takip Et Xper 6 Yaş: 40 +1 yıl Enerjik olmak için sebep yaratmak lazım diye düşünüyorum 0 0 Yorumla
stpnpegg Takip Et Xper 5 Yaş: 41 +1 yıl Denemeyi cok istedigim bir urun en kisa zamanda da deneyecegim. 0 0 Yorumla
By_nazlı Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl Hayat dolu, enerjik birisiyim. Gülümsemek çok önemli bişey. Gülmek. Hem karşındaki mutlu olur hem sen. Hayat felsefem bu benim 0 0 Yorumla
Huuskeyır Takip Et Xper 2 Yaş: 31 +1 yıl Bazen bende böyle enerjik hissediyorum mesela sabah denize gidip sonra işe sonra kursa gidip gece de arkadaşlarla gezmeye çıktığım zamanlar gibi 0 0 Yorumla
hikiyakasi Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Bende tam aksine çok durgun bir insanım ama insan ister istemez enerjik birinin yanında onun gibi olabiliyo 0 0 Yorumla
Şaşkınnn02 Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Aslinda cok heyecanli ve hateketli biriyimdir... Bazi seyler yasayinca kendimi sessizliğe ve sakinliğe bıraktım 0 0 Yorumla
ayselnazdilbaz Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Aynen bazen redbul içmiş gibi enerjisi bitmeyen insanlar var etrafta birde bize bakın gıçımızı kaldıramıyoruz 0 0 Yorumla
kenny10 Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Enerjik yapıdayım mesela hiç yorulmam fakat o işe başlamadan önce yapasım gelmiyor. Durgun oluyorum sizce ne yapabilirim motivasyon eksikliğimi? 0 1 Yorumla FilintaxXxX +1 yıl Sevmediğin bir işe başladığın içindir. Motivasyon ve İlgi odaklı bikaç olumlu düşünce işine yarayabilir. Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Bende almayı düşünüyorum bu pharmaton dan ama psikiyatrik ilaç kullanıyorum bu yüzden, doktoruma danışıp alacağım 0 0 Yorumla
Tlg_tlg Takip Et Xper 3 Yaş: 33 +1 yıl Zamanin gecmesiyle insanlarda cok üşengeçlik basladi bence 0 0 Yorumla
justtonight Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Enerjik olmak güzel fakat sıcaklar yüzünden enerjimiz düştü.. 1 0 Yorumla
zeynoooooo Takip Et Xper 7 Yaş: 28 +1 yıl Keşke bende böyle olsam usengeclikten olucem yakinda😀😀 0 0 Yorumla
Talhaçelikk Takip Et Guru Yaş: 27 +1 yıl Çok işe yarıyor maçtan önce doping niyetine kullanıyorum 😂😂 0 0 Yorumla
Alibir Takip Et Xper 5 Yaş: 46 +1 yıl Evet bayılıyorum böyle insanlara ama pharmatonda biraz cep yakiyo 1 1 Yorumla Dost8888 +1 yıl Baya yakıyor ne birazı dostum Yorumla
burcumkoc Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Koç burcu olanlar da bu enerji doğuştan var zaten 😀 0 1 Yorumla Dost8888 +1 yıl Senin Burcun Koç mu? Yorumla
ManyakBaron Takip Et Xper 4 Yaş: 56 +1 yıl Benden bahsetmiş sin herzaman enerjik olmusumdur sabahtan akşama kadar 0 0 Yorumla
silvania Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl hep pozitif oldugum için bu gibi şeyler pek de ihtiyaç duymuyorum 0 0 Yorumla
ahmetsezer0034 Takip Et Xper 3 Yaş: 34 +1 yıl GÜZEL GÜNLER OLUR AMA BİRAZDA ÜŞENGEÇLİK OLMASSA DAHA İYİ :)9 0 0 Yorumla
bezzy Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Sadece başkaların hikayelerinden ilham alıp hayal kurabiliyorum? 0 0 Yorumla
Cancana33 Takip Et Xper 3 Yaş: 41 +1 yıl Spor yaparlar ya da deşarj olabilecekleri hobileri vardır. 0 0 Yorumla
amelie4 Takip Et Xper 3 Yaş: 33 +1 yıl Çevre de önemli ama. Insan olsun, yaptiklarin seyler olsun. 0 0 Yorumla
emreeet Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Enerjik insanların enerji kaynakları daha önemli bence 0 0 Yorumla
sevdağğğ Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Bence düzenli uyku ile enerjik olabilirsiniz. Uyuyun missssssss 0 0 Yorumla
mrthnck Takip Et Xper 3 Yaş: 31 +1 yıl Pes etmeyen insanlara imreniyorum gerçekten iyi bir özellik 0 0 Yorumla
selimixing Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl takviyeye ihtiyac yok genciz kanımız yerinde durmuyo :D 0 0 Yorumla
Celsius Takip Et Xper 4 Yaş: 35 +1 yıl Enerjik değilim ve aşırı enerjik insanların psikolojik sıkıntıları olduğu görüşündeyim. 0 0 Yorumla
AnidenBastıranYağmur Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl Enerji doluyumdur. Pharmatonu denemedim daha önce. Güzel bir bence olmuş. 0 0 Yorumla
Garibadanali Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl ben her daim enerjiğim spor yapmak işin sırrı uyuşuk olanlar spora yönelsin 0 0 Yorumla
uniqgirl Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Üşengeçlik eğlenceli ama zor napalım biz de böyleyiz 0 1 Yorumla oguzcangokce +1 yıl Zor işi üşengeçlere verirler çünkü onlar bir kolayını bulur Yorumla
Dost8888 Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl Vay demek böyle ha o zaman bizde deneyelim bakalım olacak mı 0 0 Yorumla
BaşHarfiC Takip Et Xper 7 Yaş: 31 +1 yıl Alsam mi acaba dediğim ancak reklam yüzünü sevmediğim için isinamadigim bır hap 0 0 Yorumla
Tatlımsendelisin Takip Et Xper 2 Yaş: 42 +1 yıl Hayati severek yaşamaları ve yaşadıkları dünyaya bakış açısı 0 0 Yorumla
Esrauysal5297 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Bence gamsız olan insanlar anca bu kaddar enerjik olavbilir 0 0 Yorumla
lovelygirl3 Takip Et Yoda Yaş: 31 +1 yıl Pharmatonun suda eriyenini içince kusuyorum normal hapı yok mu 0 0 Yorumla
Emircnqz Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Sıcaklık insanı halsizleştiriyor insan yorgun ve bitkin düşüyor 0 0 Yorumla
Seliinkulac Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Enerji benim göbek adım her zaman daha ileriye gitme gücüne sahibim 😊 0 0 Yorumla
Meraklıuyee Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Ramazandan dolayıı gücüm enerjim düşüyor, takviyeler çok önemlii 0 0 Yorumla
gobekli-heykel Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Hergün göbeğimi taşıyorum ve pes etmiyorum. Bundan daha zirve enerji olabilir mi? :/ 0 0 Yorumla
Şekilsiz00 Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl Bir insan ne kdr enerjik olsada yinede icinde tembellik vardir 0 0 Yorumla
Kun-11 Takip Et Xper 4 Yaş: 37 +1 yıl Asla enerjimi kaybetmem cunku hayat bazi seyler icin asla uzulmeye degmez. 0 0 Yorumla
Hayatçokzalım Takip Et Xper 2 Yaş: 30 +1 yıl Enerjik olmanin en iyi yolu sinirli olmak 😎 1 1 Yorumla FilintaxXxX +1 yıl :)) Yorumla
nesrin1987 Takip Et Xper 4 Yaş: 39 +1 yıl düşmeyen enerji nedir? 1 1 Yorumla Dost8888 +1 yıl yani çok enerjili olan enerjisi çok olan insan yani koşucular falan kolay kolay enerjisi bitmeyen insan Yorumla
SniperAssistGirl Takip Et Guru Yaş: 28 +1 yıl Başarılı olmanın tek sırrı çok çalışmaktır 😛😛😂 2 1 Yorumla SniperAssistGirl +1 yıl @Dost8888 ay aferim sana.(!) Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
660Cevap
Kullanmak istiyoruum bundan çok verimli görünüyor ☺😍
Youtube kanalinda ki yapilan yoruma kirildim
Pharmoton icmeyi unutmus :))
Birşey söyleyeyim mi... Tüm bunları yapabilmek için son derece vurdumduymaz olmak gerekiyor. :)
Enerjik olmak için sebep yaratmak lazım diye düşünüyorum
Denemeyi cok istedigim bir urun en kisa zamanda da deneyecegim.
Hayat dolu, enerjik birisiyim. Gülümsemek çok önemli bişey. Gülmek. Hem karşındaki mutlu olur hem sen. Hayat felsefem bu benim
Bazen bende böyle enerjik hissediyorum mesela sabah denize gidip sonra işe sonra kursa gidip gece de arkadaşlarla gezmeye çıktığım zamanlar gibi
Bende tam aksine çok durgun bir insanım ama insan ister istemez enerjik birinin yanında onun gibi olabiliyo
Aslinda cok heyecanli ve hateketli biriyimdir... Bazi seyler yasayinca kendimi sessizliğe ve sakinliğe bıraktım
Aynen bazen redbul içmiş gibi enerjisi bitmeyen insanlar var etrafta birde bize bakın gıçımızı kaldıramıyoruz
Enerjik yapıdayım mesela hiç yorulmam fakat o işe başlamadan önce yapasım gelmiyor. Durgun oluyorum sizce ne yapabilirim motivasyon eksikliğimi?
Sevmediğin bir işe başladığın içindir. Motivasyon ve İlgi odaklı bikaç olumlu düşünce işine yarayabilir.
Bende almayı düşünüyorum bu pharmaton dan ama psikiyatrik ilaç kullanıyorum bu yüzden, doktoruma danışıp alacağım
Zamanin gecmesiyle insanlarda cok üşengeçlik basladi bence
Enerjik olmak güzel fakat sıcaklar yüzünden enerjimiz düştü..
Keşke bende böyle olsam usengeclikten olucem yakinda😀😀
Çok işe yarıyor maçtan önce doping niyetine kullanıyorum 😂😂
Evet bayılıyorum böyle insanlara ama pharmatonda biraz cep yakiyo
Baya yakıyor ne birazı dostum
Koç burcu olanlar da bu enerji doğuştan var zaten 😀
Senin Burcun Koç mu?
Benden bahsetmiş sin herzaman enerjik olmusumdur sabahtan akşama kadar
Yerimden kimildayacak halim yok halsizim sürekli ölecek gibiyim
hep pozitif oldugum için bu gibi şeyler pek de ihtiyaç duymuyorum
GÜZEL GÜNLER OLUR AMA BİRAZDA ÜŞENGEÇLİK OLMASSA DAHA İYİ :)9
Sadece başkaların hikayelerinden ilham alıp hayal kurabiliyorum?
Spor yaparlar ya da deşarj olabilecekleri hobileri vardır.
Çevre de önemli ama. Insan olsun, yaptiklarin seyler olsun.
Enerjik insanların enerji kaynakları daha önemli bence
Bence düzenli uyku ile enerjik olabilirsiniz. Uyuyun missssssss
Pes etmeyen insanlara imreniyorum gerçekten iyi bir özellik
takviyeye ihtiyac yok genciz kanımız yerinde durmuyo :D
Enerjik değilim ve aşırı enerjik insanların psikolojik sıkıntıları olduğu görüşündeyim.
Enerji doluyumdur. Pharmatonu denemedim daha önce. Güzel bir bence olmuş.
ben her daim enerjiğim spor yapmak işin sırrı uyuşuk olanlar spora yönelsin
Üşengeçlik eğlenceli ama zor napalım biz de böyleyiz
Zor işi üşengeçlere verirler çünkü onlar bir kolayını bulur
Vay demek böyle ha o zaman bizde deneyelim bakalım olacak mı
Alsam mi acaba dediğim ancak reklam yüzünü sevmediğim için isinamadigim bır hap
Hayati severek yaşamaları ve yaşadıkları dünyaya bakış açısı
Bence gamsız olan insanlar anca bu kaddar enerjik olavbilir
Pharmatonun suda eriyenini içince kusuyorum normal hapı yok mu
Sıcaklık insanı halsizleştiriyor insan yorgun ve bitkin düşüyor
Enerji benim göbek adım her zaman daha ileriye gitme gücüne sahibim 😊
Ramazandan dolayıı gücüm enerjim düşüyor, takviyeler çok önemlii
Hergün göbeğimi taşıyorum ve pes etmiyorum. Bundan daha zirve enerji olabilir mi? :/
Bir insan ne kdr enerjik olsada yinede icinde tembellik vardir
Asla enerjimi kaybetmem cunku hayat bazi seyler icin asla uzulmeye degmez.
Aslinda enerjik biryim ama caniim sıkılıyor
asla olamayacağım insan tipi ghjklş
Enerjiğimdir yeterince 😎
Enerji her anlamda önemli aga.
Ben büyüyünce enerjik olucam :)
herseyi basi spor yeterli buna
Enerjik olunmaz, enerjik doğulur
Enerjik olmanin en iyi yolu sinirli olmak 😎
:))
Denemeye değer gibi görünüyor
düşmeyen enerji nedir?
yani çok enerjili olan enerjisi çok olan insan yani koşucular falan kolay kolay enerjisi bitmeyen insan
Bende mi denesem enerjim hiç yok 😏
doğal yollardan almayı tercih ederim
Güzel bir benceymis :))
Başarılı olmanın tek sırrı çok çalışmaktır 😛😛😂
@Dost8888 ay aferim sana.(!)
Güne pozitif başlamak gerekir. Yoksa gün bitmez
bayıldığım insan tipi..👏