Bence siradan ve herkesin yasadigi bir hayati yasamamak icin sınırları zorlamak ve kimsenin cesaret edemedigi seyler yapmak gerekir gerek toplumun tepkisi gerek çılginca seyler
Sabah erkenden kalkıp ballı sütü içeceksin, biraz koşu sonra bir duş al tamamdır. O enerji iki gün atar seni. Durgunluk bana göre değil. Hızlı ve atik yaparım her işimi (Tabiki seks hariç) :):):):)
Evet bende kullaniyorum cok faydali bir urun sabah icipde evden cikiyorum insana bir ozguven geliyor her lafa bir ceval veriyor ozguveni tavan oluyor jep gilumser oluyor :)
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Alacağım umarım yan etkisi olmaz herşeye alerjik bir bünyem var
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Her gün pharmaton kullanıyorum daha enerjiğim yaşım 50 yi geçmesine rağmen ateşli bir genç gibiyim teşekkürler pharmaton :)
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Dr. danışılmadan alınmamalı, Her vitamin her bünyeye ihtiyaç değildir.
Bence içerisinden geçeni kimseye sormadan yapar ve bunun doğuracağı sonuçlar onun için aksiyon ve heyecan oluşturur buda onun enerjik yapısını korumasına yardımcı olur
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Sessiz, sakin ve kendi halinde olmayı tercih ediyorum. 😊
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Hayatı hızlı yaşamayı seviyorum ama bokumu çıkarıyor oda😊
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Gerçektende yüksek enerjisi olan insanlara hayranlık duyuyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
660Cevap
Vay be ne çok şey yapıyormuş bu enerjik insanlar o zaman bizde Enerjik olmak için bunları yapalım ki enerjik olalım :D
Çok enerjik biriyim yürürken bile insanları gecmeye odaklıyım hızlı yürürüm gecince mutlu olurum o derece :D ama pazarsa o gün top atsalar kalkmam :D
Sürekli bir karmaşanın içinde olmak çok keyif verici. Hayatın şartları ne olursa olsun , keyif almayı bilmek lazım.
Eee ne demişler , Hayat bir gün o da bu gün.
Sadece yemek yerken enerjik oluyorum sonra tukeniyor bir anda :(
millet mutlu olmayı biliyor biz bilmiyoruz herseyı kafaya takıyoruz mubarek ama mıllet ole deılkı :D
Zaten çok enerjik birisiyimdir sadece çok çabuk moralim bozulur
şu adamın konuşması, ilacı aldıktan sonra mı bu hale geldi :(
Kisacasi yasam enerjileri yuksek insanlar herzaman mutlu ve basarili olur
Uykumu alınca cok enerjik oluyorum bir de tok iken. Diğer türlü cekilmem gün bitmez bana
Sabah yataktan çıktığım andan itibaren enerjim %5 oluyor :)
Ruhumuzu yaşlandıran bir sistem var nasıl enerjik olalım.
valla çok hareketli ve enerjiliyim çocuklarım benden beter onları izleyince başım dönuyor
Pharmaton kullandığım bir gıda takviyesi ve oldukça memnunum.
Benm cevremde de var enerji patlamasi yasayan insanlardan 😁
Farklılık yaratırlar zor bulunur bulan kayvetmesin üzülür sonra
Spor yapan insanlar yapmayanlara bakarak daha enerjik bu bir gerçek
Ben enerjik olamıyorum nedendir bilmem eline sağlık
pharmaton 1 yıl kullandım ama bir fark göremedim kendimde sonra bıraktım
Bence hayata pozitif bakmak enerjinin rezerv kaynagidir gerisi beslenme ve genetik konulardir diye dusunuyorum
Kişinin yapısı ile alakalı. Yerine göre uyuşuk yerine göre enerjiğim. İçimden geldiği gibi. Millet ne derse desin kendimi seviyorum. :)
Mutluysam enerjik olurum mutsuzsam yerimden kalkasım gelmez. 🙁
Dogal yollar tercihimdir
6. sı hariç hepsini yaptığıma inanıyorum. Demek ki 1 yanlış 6 doğruyu götürebiliyor arkadaşlar. =D
Pes etmemek en önemlisi. Ben de başarımı buna ve her daim yanımda olan anneme borçluyum. ❤️
Bence siradan ve herkesin yasadigi bir hayati yasamamak icin sınırları zorlamak ve kimsenin cesaret edemedigi seyler yapmak gerekir gerek toplumun tepkisi gerek çılginca seyler
Sabah erkenden kalkıp ballı sütü içeceksin, biraz koşu sonra bir duş al tamamdır. O enerji iki gün atar seni. Durgunluk bana göre değil. Hızlı ve atik yaparım her işimi (Tabiki seks hariç) :):):):)
Evet bende kullaniyorum cok faydali bir urun sabah icipde evden cikiyorum insana bir ozguven geliyor her lafa bir ceval veriyor ozguveni tavan oluyor jep gilumser oluyor :)
Alacağım umarım yan etkisi olmaz herşeye alerjik bir bünyem var
Her gün pharmaton kullanıyorum daha enerjiğim
yaşım 50 yi geçmesine rağmen ateşli bir genç gibiyim teşekkürler pharmaton :)
Dr. danışılmadan alınmamalı, Her vitamin her bünyeye ihtiyaç değildir.
Bence içerisinden geçeni kimseye sormadan yapar ve bunun doğuracağı sonuçlar onun için aksiyon ve heyecan oluşturur buda onun enerjik yapısını korumasına yardımcı olur
Sessiz, sakin ve kendi halinde olmayı tercih ediyorum. 😊
Hayatı hızlı yaşamayı seviyorum ama bokumu çıkarıyor oda😊
Gerçektende yüksek enerjisi olan insanlara hayranlık duyuyorum
Her yaşın ayrı bir güzelliğe olduğuna inanır, asla geç kalmış hissetmem
Böyle insanların hiç bir zaman kıymeti bilinmeyecek ve hep üzülecekler
Çok aevsiğim bir hocama sormıştum yoga yapıyorum demişti 😊😂
Her sabah 5 yumurta ve bir tabak tahin pekmez bana fazlasıyla yetiyor
olay biraz kişilik biraz yetişme tarzı birazda mantaliteyle ilgili
enerjik deılım ama yapacağım seyi ıcın can ata ata yaparım
Hiperaktif olduğum için hiç ihtiyacım olmadı. isteyene enerji satılır 😂
Deli doluyum hiç kolay pes etmem tuttugumu koparan birisiyim yaşamak için ne gerekirse yaparım 😊
Bu enerjik arkadaşlar sigara içiyor mu çok merak ediyorum
Eskiden portakal aromalı bir şey vardı ondan farkı yoktur diye düşünüyorum
Çok hiperaktifim ama bu aralar ugrasamam kimseyle ☺
Mesela yapmak istedim şey çok yükseklere çıkıp fotograf çekmek ama yapamıyorum yükseklik korkum var
O zaman yenmeye çalış dostum eminim başarırsın
@Dost8888
Sanmıyorum
Enerjisi düşmeyen insanlara hayran kalmamak elde değil.
Walla o kadar reklami yapiliyor bir gun merakimdan denicem bu seyi
Hayat bir maraton, ihtiyacın olan tek şey pharmaton. d
İçsel bir durgunluk var buna iyi geleceğinizi sanmam
Pharmatonu hep çok merak ederdim, denemeye korkuyorum kimyasal içerdiğinden dolayı...
İyi diyorlar sende dene bakalım
Genel olarak üşengeç ve hantal bir yapım var. Pharmaton hep denemek istediğim ama bir türlü alamadığım bir ürün. Su andakarar vedim deneyeceğim.
Arkadaslar gercekten ise yariyor mu ya ona gore denicem
Enerjim yuksek ama ansizin yavsagin biri moralimi bozana kadar
tahin, pekmez, ceviz, badem, fındık, fıstık ye gerisi kolay
Şu sıcak havalarda kimsenin enerjik oldugunu düşünmüyorum :D
İçinde neler var? Hergün kullanılırsa zararlı olmaz mı
bu biraz genetiklede alakalı hapın işe yarıcagı ya da yaramıyacagı kişiler olabilir
Yaptıkları ne olursa olsun tutkuyla yapar ve en iyisi olmak için uğraşırlar.
Valla harbiden öyle insanlar var dünya yıkılsa yine de yıkılmazlar😄