Her zaman bitmeyen enerjisiyle çevresini şasırtan ve onları da enerjik hale getiren insanlara gıptayla bakmışımdır... Her zaman derim, keşke ben de öyle olabilsem :)
Ben dünyaya tekrar gelirsem eğer bir de seçme hakkım olursa direk koala olurum ne enerjisi günlerce aynı yerden kıpardatmasalar kalkmam yeme içme işine çözüm bulsam yemek yemem su içmem ben
Gecen unversite icin reklami gordum Sonunuda izlememistim belki guzel bisey cikar sonunda diye Tam kardesime gosterecektim en son pharmaton cikti kala kaldik oyle :P
Vitamin enerjik olmada yardımcı oluyor tabi ama en önemlisi doğal besinler kullanmak örneğin mesir macunu, keçiboynuzu pekmezi ve karakovan balı enerjik olmada zirve yapıyor deneyin mutlaka.
Her türlü olumsuzlukta gülecek bir şey bulurum. Gülünebilecek durumda olan olumsuzluklarda tabi. Her gün bol bol gülerim. Kahkaha atmayı zorunluluk sayarım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
660Cevap
tek bir özellikleri var hiperaktivite bozukluğu :D atom karınca gibi oluyorlar
Bende aslan burcuyum hic inanmazdm ama gercekten birebir yansıtiyor beni ve enerjim cok asiri yuksek
Hayata gwrgun yeniden basliyoruz en guzelide bu degilmi pes etmek yok!!
Butun maddeler benim zittim. bir kutu vitaminde ben alsam iyi olacak
Hazır iftarda geçtiğine göre, söyle o zaman pharmaton onun bitirdiği yaşam enerjimi sizin haplar doldurabilecek mi?
Ben destekleyici ürün kullanılmasını sağlığa zararlı olarak görüyorum.
İhtiyacım yok olanlar için güzel bir takviyeye benziyor.
enerjik olmak için her şeyden önce mutlu olmak gerek. Herkesin de mutluluk formülü kendinde gizli. Mutlu olun, enerjik olun, hasta olmayın ;)
Tavsiye için teşekkür ederim
Ama ben içine kapanık bir insanım bunlar bana ters düşer
Hepsini doğru bulmasam da bizi aydınlattığın için teşekkürler Pharmaton..
Kullanmayı düşünüyorum. Umarım Pharmaton faydalı olur. :)
Her zaman bitmeyen enerjisiyle çevresini şasırtan ve onları da enerjik hale getiren insanlara gıptayla bakmışımdır... Her zaman derim, keşke ben de öyle olabilsem :)
Ben dünyaya tekrar gelirsem eğer bir de seçme hakkım olursa direk koala olurum ne enerjisi günlerce aynı yerden kıpardatmasalar kalkmam yeme içme işine çözüm bulsam yemek yemem su içmem ben
Gecen unversite icin reklami gordum
Sonunuda izlememistim belki guzel bisey cikar sonunda diye
Tam kardesime gosterecektim en son pharmaton cikti kala kaldik oyle :P
Vitamin enerjik olmada yardımcı oluyor tabi ama en önemlisi doğal besinler kullanmak örneğin mesir macunu, keçiboynuzu pekmezi ve karakovan balı enerjik olmada zirve yapıyor deneyin mutlaka.
Her sabah bu gün benim hayatımda bir şeyler dune göre daha güzel olacak derim aynaya bakıp.
Enerjik bir yapim vardir yerimde duramam 😊 dogal olarak ikizler 😜
benim enerjim normal yani ne yüksek ne düşük orta yani :D :)
gıda olarak eksik beslenince mantıklı onun dışında boş olduğunu düşünüyorum
Aşırı aktivitelerin varsa belirli bir yaştan sonra kullanmak faydalı olabilir.
Ben zaten çok hareketli bir insanım bu tarz ilaçlara gerek yok
Enerji dedigin gokyuzune bakinca tertemiz havayi icine cekerek dolmak demektir :)
para var enerji var mi yoksa enerji var para var mi?
1 yıl kullandım gerçekten süper yorgunluk ve uyku düzensizliği ne birebir
yani evet mantıklı komşum kulanıyo ve gerçekten işe yarıyo
Bu aralar enerjim bitik olsada normal zamanda bomba gibiyimdir
Enerji takviyelerini kullanmıyorum doğal enerjim bana yetiyor
tamda beni anlatiyor ins hedeflerimize ulasabiliriz
Usengec degilim bir sakiz icin 1 km yururum o derece
Enerjik olmak etrafındaki insanların enerjisine bağlı
Doktora kilo almak istediğimi söylediğimde yazmıştı
Pharmaton kullanırsam tavanda gezerim. İhtiyacım yok ama kullanılabilir. :):
Cok enerjik oldugum icin böyle seylere ihtiyac duymuyorum.
Ne güzel dostum
hepsi bende var :) en çok olanlar 1,3,5,7 ... kendine aşık insanım
o insanları seviyorum ama bu site çok sağlam reklam yapıyor :D
Gün boyu hareketsiz olduğumdan hareket gereken bir işim çıkınca put gibi kalıveriyorum. Denesem mi acaba...
Her türlü olumsuzlukta gülecek bir şey bulurum. Gülünebilecek durumda olan olumsuzluklarda tabi. Her gün bol bol gülerim. Kahkaha atmayı zorunluluk sayarım.
İnsanın kendini enerjik ve mutlu hissetmesi kadar güzel bişey yok
bir haberde gördüm bel alti felçli bir kiz hayata bizden daha sıkı tutunuyor çok mutlu ve umutlu
Şu sıcaklarda sınırları zorlamak açıkcası zor yani...
Bazen bu insanlar bu kadar enerjiyi nerden buluyo diyorum
Ben iki yoldur kullanıyorum. Umarım böbreklere bir zararı yoktur.
Ben takviyemi yaşamdan alıyorum buna gerek yok şükür
Bunlar doğru, ayruca bu insanlar fazlasıyla da pozitif oluyorlar
Aslında hepsinin farkindayim ve çok istiyorum yapmayı ama usengeclik ve erteleme var bende. Bu yüzden başarılı olamiyorum
Hayat bir maraton asla pes etme felsefesine hastayız :D
Ben pharmaton 3 ay kullandım tek başıma ön libero oynadım en çok koşulan mevkiide
kullaniyorum da.. o bile yetmiyo usengecligimi yenmeye 😂😂
sırf arda için denedim tadı biraz garip ama bir enerji aldıgımıda hissetmedim dogrusu.
Enerji takviyesine gerek yok ben zaten hiperaktifim
her gün nerdeyse 10 km den aşagı yol yürüdügümü sanmıyorum özellikle böyle
Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur!
Güzelde portakal tatlı dışında limonlu olsa daha da iyi olur sanki, portakal kokusu tadı ağır bana.
Güzel bir bence olmuş.
Okudukça işte bu ben dedim adeta her cümlesinde, enerji konusunda tavan yapıyorum resmen 😂
Gittikçe yaşlanıyoruz nasıl yapacağız o hareketleri geçliğin kıymeti gençken bilinmelidir.
Keşke bende enerjik olsam su an kolumu kaldıracak halim yok.
Geçmiş Olsun
O kadar enerjiyi nerden buluyorlar anlamıyorum.
Ben hayatta enerjik olamıyorum ya, tembelin tekiyim :(
Üzülme dostum sende enerji bir insan olursun elbet bir gün
Pharmaton gerçekten çok etkili herkese tavsiye ederim
Güne enerjik başlıyoruz da işte tek sorun orda başlıyor... Sonu enerjik bitmiyor...
Özellikle bol balık tuketimi bu maddeleri zaten bize kazandırır. İlaç kullanmak yerine yediklerimize dikkat etmek daha mantıklı bence.