Nereden buluyor bu enerjiyi diye düşünüp, hayranlıkla izlediğin o başarılı insanların sırrını öğrenm
Sağlık Düşmeyen Enerjileriyle Kendine Hayran Bırakan İnsanların 8 Özelliği (Sayfa 3) Pharmaton Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2110 Düşmeyen Enerjileriyle Kendine Hayran Bırakan İnsanların 8 Özelliği Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 31 kişi beğendi
Amour13 Takip Et Xper 6 Yaş: 29 +1 yıl Calisirken enerjim dusuyor bazen ihtiyac duyuyorum hemen baslamam gerek 0 0 Yorumla
MadamMe Takip Et Yoda Yaş: 39 +1 yıl O kedinin yaptigini yapmak hayalim var zaten 😃Hadi bakalim tempo 👯😁 0 0 Yorumla
Maviiaskina Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Insan kendinin doktorudur. Dış müdaheleye gerek yok. 0 0 Yorumla
Arkeologgg Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl herşeyin doğalı iyidir sağlıklı beslendikten sonra böyle şeylere gerek kalmaz 0 0 Yorumla
Sephiroth_ Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Meyve yeme alışkanlığı olmayınca yerine kullanılan ilaç 0 0 Yorumla
YekAhenk Takip Et Xper 6 Yaş: 40 +1 yıl Hımbıl olmayı seviyorum.. Icerigi ne olursa olsun ilaca karşıyım.. 0 0 Yorumla
Askiliskileri96 Takip Et Xper 6 Yaş: 30 +1 yıl Herkes enerjime hayrandır, bir gün nazar değecek diye korkuyorum ciddi anlamda 😄 0 0 Yorumla
Suulemm Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Bazen cok enerjık bazen dünyanın en uyuz insanı olabilirim 0 0 Yorumla
Pârlâk_Yìldìzìmsìn Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl 4. Yü yapmayi birakmak istiyorum ama istemiyorum boyle karisik bir sevgiyle bagliyim hayal kurmaya😅 0 0 Yorumla
fatih12121 Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Bazı insanlar enerjiktilerdir durmak bilmezler sanki içlerinde kurt varmış gibi :D 0 0 Yorumla
isimsizcilik Takip Et Xper 7 Yaş: 27 +1 yıl Enerjik biriyim ama birden süratin düşebiliyor en fazla 1 saatligine olsada 0 0 Yorumla
Emosh5 Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl Zaten yeterince enerjik bir insanım pharmaton a ihtiyacım yok 😊 0 0 Yorumla
topseker Takip Et Xper 6 Yaş: 38 +1 yıl Pharmaton kullanıyorum. Ama değişen pek bişey olmadı sadece seks isteğim çogaldı sürekli sevişesim var heran her dakika 😎🏳️🌈 0 0 Yorumla
yaseminazeri Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl hayal kurmak benim isim hayal gucum sayesinde hayat daha renkli bir yer 0 0 Yorumla
ayselinay Takip Et Yoda Yaş: 30 +1 yıl 6 ya bakarken bile başım döndü yükseklik korkum var benim.. :S 0 0 Yorumla
Btlkübra Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl Enerjik bir yapim var ve enerjimi anca spor yaparak atabiliyorum 0 0 Yorumla
Only_God_Judge_Me Takip Et Xper 6 Yaş: 35 +1 yıl böyle insanlar insanın hayatında hep olmalılar ama. :) 0 0 Yorumla
Balinaa Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Bu aralar enerjim çok düşük cünkü morelimi çok bozuyorlar. Denerim.. 0 0 Yorumla
Sexyfairy Takip Et Xper 3 Yaş: 43 +1 yıl Ayyyy gö,,,,, tünden elektrik verilmiş gibi otomatiğe bağlıyorlar. En yakın kankan aynen öyle:) 0 0 Yorumla
kayarm42 Takip Et Xper 3 Yaş: 38 +1 yıl Özelliklerden bazılarını taşıyorum. En azından taşıdığıma inanıyorum :D 0 0 Yorumla
1MorbidAngel1 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Enerjik biriyimdir ama üşengeç bir yapım var. Tuvalete gitmeye bile üşenirim. 0 0 Yorumla
benimbuderdimm Takip Et Xper 5 Yaş: 36 +1 yıl Bence 2 ve 4 . Sonucta geç kaldıgımızı biliriz ama hala vaktmz oldugunu düşünerek hayata tutunmalyz 0 0 Yorumla
Emresivas58 Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl Bende anlamiyorum olumsuz bir sey olsada o kisiler yine enerjilerini hic kaybetmiyorlar 0 0 Yorumla
Lalallalalalalla Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl Bu özelliklerin çoğu bende var bunu yaşam tarzım haline getirdim. Ne demişler next :) 0 0 Yorumla
buyurgardas Takip Et Yoda Yaş: 41 +1 yıl Sağlık konusunda 336 cevap paylaştı. Hiçbir şeyi kafaya takmamak insanda stres bırakmaz. İnsanlara hayır diyebilmek de iyi bir yöntemdir. 0 0 Yorumla
ObirMurat Takip Et Xper 6 Yaş: 29 +1 yıl 3 saatlik uykuyla 12 saat mesai yapmıştım soruları alayım 0 0 Yorumla
gumuskupe Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Çok hantal biriyim enerjim olsa da yapmaya üşeniyorum buna da bir çare bulunmalı... 0 0 Yorumla
yunusmeryem Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Sevgilim çok enerjik bir insan. Haliyle benimde çok durgun olmamam lazım. Lnun sayesinde bazen enerjik olabiliyorum. ☺ 0 0 Yorumla
CevapsizFilozof Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Gercekten huzur içinde gulumseyebiliyorsan bir eczaneye ve o ilaçlara ihtiyacin kalmaz 0 0 Yorumla
Mutsuzminak Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Eğer gerçekten sıkı calışıp bu maddelere uysaydim şu an bu sitede olmadim 0 0 Yorumla
Blackhall Takip Et Xper 6 Yaş: 27 +1 yıl Pharmaton ile ayakta kaldığım günler geldi aklıma😂 çok iyi 🙈 0 3 Yorumla oguzcangokce +1 yıl Gerçekten işe yarıyor mu? ben çok üşengeç biriyim de enerjim hayatımı sürdürebilecek kadar Yorumla Blackhall +1 yıl @oguzcangokce bende bir ara yaramıştı lisedeyken, şu an ben de öyleyim hayatımı idame ettirecek kadar 😄 Yorumla oguzcangokce +1 yıl O zaman denemeliyim kesinlikle😂 Yorumla
iambusra Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Ben o kadar da hareketli bir insan değilim maalesef. En ufak bir şeyde çok çabuk modum düşebilir 0 0 Yorumla
TürkKahve Takip Et Xper 3 Yaş: 42 +1 yıl diyeceğim tek şey kendi hayatlarını kendileri yönetirler... 0 0 Yorumla
Klavyelişovalye Takip Et Xper 7 Yaş: 36 +1 yıl Benim her an patlamaya hazirim içimde termik santral var sanki. 0 0 Yorumla
FilintaxXxX Takip Et Bilge Yaş: 34 +1 yıl Güzel konu, Başlıklar şahane, Birkaç eksik dışında muazzam bir çalışma Lakin sonunu nasıl Pharmatona bağladın hala anlayamıyorum :) 0 0 Yorumla
prettymonster Takip Et Bilge Yaş: 29 +1 yıl Aile+arkadaşlar+hayvanlar ve bitkiler= günüm çoksel geçti beee. 0 1 Yorumla FilintaxXxX +1 yıl Hepsine dengeli, Bitkilere Fazla fazla zaman Ayırırsan sanırım Kendini daha iyi hissedeceksin. Yorumla
picoradica Takip Et Xper 5 Yaş: 36 +1 yıl Ancak aşık olduğumda bu denli enerjik olabiliyorum :) 0 0 Yorumla
Aşkgeçirmez Takip Et Yoda Yaş: 35 +1 yıl Ben de aşırı hiperaktifim sanırım duracell kullandığımdan kaynaklanıyor. 😂😂 0 0 Yorumla
SeytanAvcısı Takip Et Xper 6 Yaş: 31 +1 yıl allaha şükür benim enerjide sorunum yok hep full ;) 0 0 Yorumla
yerdenyüksekk Takip Et Xper 7 Yaş: 33 +1 yıl Enerjim doğuştan geliyor, bitmek bilmiyor 😏 pharmatonu güne başlarken uykulu uykulu dolaşmamak için alıyorum fakat iştahımı çok açıyor 0 0 Yorumla
Ourand_Medan Takip Et Yoda Yaş: 38 +1 yıl Aklımda spora başladığımda kullanacağım vitamin takviyesi. 0 0 Yorumla
0_0BakışAçısı0_0 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Enerji verici ve zinde tutucu özelliği içindeki ginsengden geliyor heralde :) 0 0 Yorumla
feee41 Takip Et Xper 4 Yaş: 38 +1 yıl Pharmaton reklamina dikkat ettimde hep emirkipi kullanıyor sirf o yüzden almicam. :) 0 0 Yorumla
margarita93 Takip Et Yoda Yaş: 32 +1 yıl Sağlık konusunda 320 cevap paylaştı. Pharmaton tarzı başka bir markanın multivitaminini almıştım ama herhalde düzenli kullanmak gerekiyor 0 0 Yorumla
pink_heart Takip Et Xper 7 Yaş: 31 +1 yıl ben şşanşa inanmam ama hiçte halim olmuyor pharmatonu denemek lazım... 0 0 Yorumla
SEVİMLİ_PONÇİK Takip Et Xper 7 Yaş: 28 +1 yıl ortaya çıkan üründe tamamen kendi emeğin avrsa tadı bir başka oluyor tabıkı 0 0 Yorumla
Oişöyledeğilişte Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl hiç denemedim fiyatını bilen var mı? alıp da deneyeceğim.. 0 0 Yorumla
aasertskr Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Bencede hayatı deli dolu tam bir enerjiyle yaşamak lazım her güne yeni heyecanlarla uyanmak lazım.. 0 0 Yorumla
kallem Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl Birden çok enerjik ve birden çok halsiz olabiliyorum 0 0 Yorumla
DeneyimliAbi Takip Et Yoda Yaş: 30 +1 yıl Arkadaşım kullanıyor. Tek şikayet ettiği nokta hapların kokusu 😂😂😂 0 0 Yorumla
Eray_67 Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl bunu sadece bu ilaç mı başarıyor? çevremde kullanan var ama hiç merak etmedim. 0 0 Yorumla
ЂanShe Takip Et Guru Yaş: 34 +1 yıl Ben tam da böyle biriydim lakin artık enerjiye inanmıyorum. Nasılsa tüketecekler bizi bir gün. 0 0 Yorumla
Evinlevin Takip Et Guru Yaş: 32 +1 yıl Pharmaton kullanıyordum sınav haftası ama bağımlı olmamak için bıraktım. 😌 0 0 Yorumla
bahardan Takip Et Guru Yaş: 31 +1 yıl denerim. keşke kadın erkek çocuk yaşlı ayırsa. ihtiyaç duyulan vitaminler farklı. 0 0 Yorumla
UzaylıKız_ Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Kullanan tanıdıklarım iyi geldiğini söylüyor. Deneyebilirim, merak ediyorum 0 0 Yorumla
Mutluluk-26 Takip Et Guru Yaş: 31 +1 yıl Gayet enejim yerinde bir gün gerek duyarsam alırım. 0 0 Yorumla
cem_61 Takip Et Xper 7 Yaş: 29 +1 yıl Havalar çok sıcak olunca enerjimde düştü hayliyle bu takviyeler iyi geliyor 0 0 Yorumla
KayıpKromozom Takip Et Guru Yaş: 29 +1 yıl Böyle insanlara imreniyorum. Her daim mutlu ve enerjik oluyorlar.Sanırım Pharmaton'u denemekte fayda var. 1 0 Yorumla
GreeyWoLF Takip Et Guru Yaş: 37 +1 yıl Genelde enerjim yerindedir. Bazen bitik hissediyorum. O anlarda olabilir. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
660Cevap
Calisirken enerjim dusuyor bazen ihtiyac duyuyorum hemen baslamam gerek
O kedinin yaptigini yapmak hayalim var zaten 😃
Hadi bakalim tempo 👯😁
Insan kendinin doktorudur. Dış müdaheleye gerek yok.
herşeyin doğalı iyidir sağlıklı beslendikten sonra böyle şeylere gerek kalmaz
Meyve yeme alışkanlığı olmayınca yerine kullanılan ilaç
Hımbıl olmayı seviyorum.. Icerigi ne olursa olsun ilaca karşıyım..
Herkes enerjime hayrandır, bir gün nazar değecek diye korkuyorum ciddi anlamda 😄
Bazen cok enerjık bazen dünyanın en uyuz insanı olabilirim
4. Yü yapmayi birakmak istiyorum ama istemiyorum boyle karisik bir sevgiyle bagliyim hayal kurmaya😅
Bazı insanlar enerjiktilerdir durmak bilmezler sanki içlerinde kurt varmış gibi :D
Enerjik biriyim ama birden süratin düşebiliyor en fazla 1 saatligine olsada
Zaten yeterince enerjik bir insanım pharmaton a ihtiyacım yok 😊
Pharmaton kullanıyorum. Ama değişen pek bişey olmadı sadece seks isteğim çogaldı sürekli sevişesim var heran her dakika 😎🏳️🌈
hayal kurmak benim isim hayal gucum sayesinde hayat daha renkli bir yer
6 ya bakarken bile başım döndü yükseklik korkum var benim.. :S
Enerjik bir yapim var ve enerjimi anca spor yaparak atabiliyorum
böyle insanlar insanın hayatında hep olmalılar ama. :)
Bu aralar enerjim çok düşük cünkü morelimi çok bozuyorlar. Denerim..
Ayyyy gö,,,,, tünden elektrik verilmiş gibi otomatiğe bağlıyorlar. En yakın kankan aynen öyle:)
Özelliklerden bazılarını taşıyorum. En azından taşıdığıma inanıyorum :D
Enerjik biriyimdir ama üşengeç bir yapım var.
Tuvalete gitmeye bile üşenirim.
Bence 2 ve 4 . Sonucta geç kaldıgımızı biliriz ama hala vaktmz oldugunu düşünerek hayata tutunmalyz
Bende anlamiyorum olumsuz bir sey olsada o kisiler yine enerjilerini hic kaybetmiyorlar
Bu özelliklerin çoğu bende var bunu yaşam tarzım haline getirdim. Ne demişler next :)
Hiçbir şeyi kafaya takmamak insanda stres bırakmaz. İnsanlara hayır diyebilmek de iyi bir yöntemdir.
3 saatlik uykuyla 12 saat mesai yapmıştım soruları alayım
Çok hantal biriyim enerjim olsa da yapmaya üşeniyorum buna da bir çare bulunmalı...
Sevgilim çok enerjik bir insan. Haliyle benimde çok durgun olmamam lazım. Lnun sayesinde bazen enerjik olabiliyorum. ☺
Gercekten huzur içinde gulumseyebiliyorsan bir eczaneye ve o ilaçlara ihtiyacin kalmaz
Eğer gerçekten sıkı calışıp bu maddelere uysaydim şu an bu sitede olmadim
Pharmaton ile ayakta kaldığım günler geldi aklıma😂 çok iyi 🙈
Gerçekten işe yarıyor mu? ben çok üşengeç biriyim de enerjim hayatımı sürdürebilecek kadar
@oguzcangokce bende bir ara yaramıştı lisedeyken, şu an ben de öyleyim hayatımı idame ettirecek kadar 😄
O zaman denemeliyim kesinlikle😂
Ben o kadar da hareketli bir insan değilim maalesef. En ufak bir şeyde çok çabuk modum düşebilir
diyeceğim tek şey kendi hayatlarını kendileri yönetirler...
Benim her an patlamaya hazirim içimde termik santral var sanki.
Güzel konu, Başlıklar şahane, Birkaç eksik dışında muazzam bir çalışma Lakin sonunu nasıl Pharmatona bağladın hala anlayamıyorum :)
Aile+arkadaşlar+hayvanlar ve bitkiler= günüm çoksel geçti beee.
Hepsine dengeli, Bitkilere Fazla fazla zaman Ayırırsan sanırım Kendini daha iyi hissedeceksin.
Ancak aşık olduğumda bu denli enerjik olabiliyorum :)
Ben de aşırı hiperaktifim sanırım duracell kullandığımdan kaynaklanıyor. 😂😂
allaha şükür benim enerjide sorunum yok hep full ;)
Enerjim doğuştan geliyor, bitmek bilmiyor 😏 pharmatonu güne başlarken uykulu uykulu dolaşmamak için alıyorum fakat iştahımı çok açıyor
Aklımda spora başladığımda kullanacağım vitamin takviyesi.
Enerji verici ve zinde tutucu özelliği içindeki ginsengden geliyor heralde :)
Pharmaton reklamina dikkat ettimde hep emirkipi kullanıyor sirf o yüzden almicam. :)
Pharmaton tarzı başka bir markanın multivitaminini almıştım ama herhalde düzenli kullanmak gerekiyor
ben şşanşa inanmam ama hiçte halim olmuyor pharmatonu denemek lazım...
ortaya çıkan üründe tamamen kendi emeğin avrsa tadı bir başka oluyor tabıkı
hiç denemedim fiyatını bilen var mı? alıp da deneyeceğim..
Bencede hayatı deli dolu tam bir enerjiyle yaşamak lazım her güne yeni heyecanlarla uyanmak lazım..
Birden çok enerjik ve birden çok halsiz olabiliyorum
Arkadaşım kullanıyor. Tek şikayet ettiği nokta hapların kokusu 😂😂😂
bunu sadece bu ilaç mı başarıyor? çevremde kullanan var ama hiç merak etmedim.
Ben tam da böyle biriydim lakin artık enerjiye inanmıyorum. Nasılsa tüketecekler bizi bir gün.
Pharmaton kullanıyordum sınav haftası ama bağımlı olmamak için bıraktım. 😌
denerim. keşke kadın erkek çocuk yaşlı ayırsa. ihtiyaç duyulan vitaminler farklı.
Kullanan tanıdıklarım iyi geldiğini söylüyor. Deneyebilirim, merak ediyorum
Gayet enejim yerinde bir gün gerek duyarsam alırım.
Havalar çok sıcak olunca enerjimde düştü hayliyle bu takviyeler iyi geliyor
Böyle insanlara imreniyorum. Her daim mutlu ve enerjik oluyorlar.
Sanırım Pharmaton'u denemekte fayda var.
https://kiz.sr/2rF5aDu
Genelde enerjim yerindedir. Bazen bitik hissediyorum. O anlarda olabilir.