evet aynen uygulamak gerekir. Hayatı anlık yaşamalı pozitif olunmalı. hatalardan ders çıkarıp hiç bir şekilde takılı kalmamalı, ileriye bakmalı. kıskanç olmamalı, hata yapmaktan korkmamalı, her düşüşten tekrar ayağa güçlü bir şekilde kalkmalıyız.
Ben fazla kullanmadım ama birkaç hafta kullandım ve iyi bence. Özellike de üniversite sınavına hazırlanacaklara tavsiye ederim çünkü daha iyi konsantre olunmasında yardımcı oluyo
Enerjik nasıl olunur bilmiyorum ama kilo verince enerjimi de kaybettim ve geri kazanamiyorum. Hayattan bitmişim yaşlanmışım gibi sanki... Enerjik olanlara imreniyorum ^_^
Asla pes etme... düzensiz beslenme yaşam tarzını çok etkiliyormuş düzenli beslenme nasıl oluyo yani dağınık değilde derli toplu mu yemek lazım bu düzenli yemek yeme olayını hiç anlamadım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
660Cevap
Bence de bunlar çok doğru ama benim ıçin
9. Çikolata'dan tam bir enerji depolaması yaparlar.
Çikolata tam bir enerji kaynağı ve malesef kalori.
insanın yeterki morali yerinde olsun içi içine sığmıyor enerji doluyorsun. moralin bozuldu mu ne ilaç kurtarır ne enerji içeceği çıkamazsın o yataktan
Ben gayet enerjik biriyim 😂 Buna gerek Yok. Ha Arada doktorum sağolsun gerekli görülen ilaçlarımı yazıyor 🤗
Bende enerjik olmaya calisirim ama su son zamanlarda valla artik yoruldum mu ne ya da vitamine ihtiyavin var galiba 😀 Kendimi iyi hissetmiyorum
Daha çok beni maça ısrarla davet etmelerinden, fazla açık sözlü olmalarından ve kolay incinmelerinden nefret ediyorum.
Ee tamam aynı ben. Tüm özellikler mevcut asla pes etmek yok devam ileri ileri hep daha ileri yiihuuu ☺
Enerjik bir insanım, pozitif düşünce, aktif spor ve bilinçli tüketim beraberinde enerji zeminini oluşturuyor ve devamı bakilik sağlıyor.
Hep aynı şeyleri yaparlarsa aynı sonuçları alacaklarını bilir; yeni şeyler denemekten korkmazlar. en güzeli bu.
sadece kış aylarında aşırı yoğun iş günleri ve spor aktivitelerin sonra tercih ettiğim kış aylarının olmaz sa olmazı benim için...
Günlük 1 tane pharmaton alıyorum gerçekten mükemmel hem dinç tutuyor hemde cinsel anlamda performans arttırıyor günlük 1 tane alın :)
Bu ilaç hem iştah açıyor hem de canlı tutuyor sizi :)
İlacı içtikten sonra 6 kilo aldım ve sabahları koşarak kalkıyorum yataktan :D
hep böyle bir şey çıksada alsa derdim çok üşendiğim için Pharmaton çıktı şimdide almaya üşeniyorum
Bu enerji yüzünden küçükken kesin bir yerlerden düşüp başlarına iş açmışlardır :) en azından ben öyleyim.
Bu kadar enerjiye vücut illaki belirli bir noktada pes edecektir. İlaç veya vitaminler bir yere kadar. Dinlenmek şart :)
Aslında asiri enerjik biriyimdir atilganimdir sporla ugrasmak hosuma gider vs ama yanima biri lazim tek basima olunca cok usengeclesiyorum
Issıza çekilen insanlar. Doğada yaşayıp rahat yaşadığı düşünülüp şehirden daha enerjik ve zinde yaşayan insanlar
Her yaşın ayrı bir güzelliğe olduğuna inanır, asla geç kalmış hissetmezler. (Tam da beni anlatıyor :)
Ben pekde enerjik biri değilim üşengecim biraz 😂😂 ama yapı olarak enerjiğim nasıl anlatsam bilemedim 😂
Yani kendin olarak enerjiksin diyorsun anladım
Pes etmeyen hayata pozitif bakan enerjik bir insan olmayı çok isterdim ama pek öyle sayılmam tembellik çöküyor bazı zamanlarda insanın üzerine :D
Başarının yarısı inanmaktır...
İnsanda azim olduğu sürece başarı arkasından gelir.
Yoluna çıkan engeller onu yıldırmamalı.
Umutsuzluğa kapılmamalı.
Bende bu insanlardan birisiyim.. Gercekten hayatta ne yasadiysam beni yildirmaya yetmedi her seferinde hep mutlu olacagima inanarak yasiyorum umitle..
Enerjik olabilirsin ama bunu idareli kullanmak daha iyi bence patlama anı geldiğinde nitro ile devam edersin..
Yani gerçekten enerji konusunda birilerinin yardımına ihtiyacım var özellikle bu dönemde. Kolumu dahi kaldıracak halim yok..
Vitamin takviyesine ihtiyaç duyacak kadar çalışmayı kölelik olarak görüyorum. Düzgün beslenmek yeterli enerjiyi sağlar.
evet aynen uygulamak gerekir. Hayatı anlık yaşamalı pozitif olunmalı. hatalardan ders çıkarıp hiç bir şekilde takılı kalmamalı, ileriye bakmalı. kıskanç olmamalı, hata yapmaktan korkmamalı, her düşüşten tekrar ayağa güçlü bir şekilde kalkmalıyız.
Arda türkmen çok karizma adam guzel reklam yuzu secmısınız..
Çoğu insan hep nasıl bu kadar enerjik oluyorsun diyorlar hep öyleyim yani
Vitamin takviyesi enerji içiceği değil merak etmeyin öldürmez yani ama sakın sağlık şeyler içeriyor diye protein tozu kullanmayın o zararlı
Çook enerjik ve şakacı bir insanım bir ortamda ben olmadimmi sıkılıyor arkadaşlarım 😂 durgun, suskun, surat asmak bana göre değil maalesef 😂
Enerjisi düşük insanlarla arkadaslik yapamiyorum... Enerjimi seviyorum...
Güzel bir bence olmuş eline sağlık. Benceyi okumadan önce heerhalde ben de böyleyimdir diyordum ama pek de böyle değilmişim onu öğrendim :)
Paylaşım çok güzel, yazılanlara kesinlikle katılıyorum ama bunun için pharmaton'a ihtiyacımız olduğunu düşünmüyorum.
Vucudumun bittigini dusundugum donemde pharmaton la tanismistim ve cok iyi gelmisti gecekten tavsiye ederim
bir ikizler burcu olarak hem böyle bir insanım hem de tam tersiyim.
Şahsen fazlasıyla aktifim ve anlatılanlar benle ötüşüyor
enerji eksikliği hayatın verimini , önemli ölçüde etkiliyor
Bende bu vitaminden kullandım gerçekten çok faydalı oldu eskiden halsiz zorla uyanan biriyken o kadar kolay uyanıyorum ki şimdi
Aynı şeyleri tekrarlayıp farklı sonuç bekleyen insanları hiç anlamam zaten, her gün yeni bir şey denemek lazım, e bunun için de enerji lazım. :)
Çalışmayı seven bir yapım var her zaman herşeyi planlayarak yaparım plansız yapılan bir çaba ya da herhangi birşey her zaman hüsrandır teşekkür ederim
Ben fazla kullanmadım ama birkaç hafta kullandım ve iyi bence. Özellike de üniversite sınavına hazırlanacaklara tavsiye ederim çünkü daha iyi konsantre olunmasında yardımcı oluyo
Enerjik nasıl olunur bilmiyorum ama kilo verince enerjimi de kaybettim ve geri kazanamiyorum. Hayattan bitmişim yaşlanmışım gibi sanki... Enerjik olanlara imreniyorum ^_^
Asla pes etme... düzensiz beslenme yaşam tarzını çok etkiliyormuş düzenli beslenme nasıl oluyo yani dağınık değilde derli toplu mu yemek lazım bu düzenli yemek yeme olayını hiç anlamadım
bu biraz da kendini avutmak ya da kendini kandırmak değil midir?
Bazen cok enerjik bazen de adeta bir koala oluyorum 😂
Doğal enerjiler de var bence önce doğal denenmli :)
Bir insanın sürekli hasta gibi ilaç kullanması ne kadar mantıklı ve doğru bilmiyorum.
Yaptığı işten bol para kazanan herkes enerjik ve mutlu çevremde :)
2 deki dedecim çok şeker yaa bu ilaç harbiden redbull falan gibi bir şey mi?
Asik oldugumda enerjik oluyorum gerisi yalan cekilmez bir depresifimdir
Bence ben yeterince enerjik bir insanim yeterki modumu dusurmesinler
ben bazen enerjik bazen de ruh gibi oluyorum hep enerjik olmayı istemişimdir
Kesinlikle katılıyorum her maddesi de çok doğru bence
Böyle ilaç falan almadan doğuştan enerjisi yüksek insanlar var. Onlara imreniyorum
Bende çok isterdim enerjik kıpır kıpır deli dolu olmayı ama nerdeee
Enerjik insanlar pozitif enerjilerini herkese ve her yere yayarlar onları kaybetmeyin
Valla bende Enerjigim. Herkes sasiriyo nasıl böylesin sabah ne iciyon diyolar
Sevdiğim birisi varsa yanımda otomatikman enerjik oluyorum sebep gerekmiyor
En güzel enerji doğal beslenmeden gelir arkadaşlar böyle takviye ilaçlar almayın bence
insanmı bunlar diye sorgulayasım geliyor bunları görünce :)
Bende bunların hiçbiri yok. Pharmaton kullanırsam olacakmı şimdi?
Hep yeniden başlamayı bilmek ve her sonu başlangıcın ışığı olarak görmek 🤗