Bilim ne diyorsa o!
Bilim bize, kadınların bir sürü nedenden ötürü erkeklerden daha uzun yaşadığını söylüyor.



Ancak en önemli nedeni kadınların erkeklerin yaptığı saçma sapık şeylerin yarısını bile yapmadığındandır. Cidden biz erkekler biraz manyağız.


Konu, karşıdan karşıya geçerken her iki yöne de bakmayı unutmaktan çok daha derine iniyor aslında.


Karar verme ve risk değerlendirmesi ile uğraşan, beynin bir parçası olan frontal loblar kadınlardan daha yavaş gelişir.


Komik ve acınası bir durum.
Kısacası erkeklerin, doğaları gereği ve testosteron yüzünden, her an bir kazaya kurban gitme olasılığı yüksektir.


Bence bu yazdıklarım çok mantıklı. Siz de bir erkekseniz dünyada kalan son zamanlarınızın tadını çıkarın.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar