Kadınların Erkeklerden Daha Fazla Yaşamasının Nedeni Bu Bence'de Saklı!

Bilim ne diyorsa o!

Bilim bize, kadınların bir sürü nedenden ötürü erkeklerden daha uzun yaşadığını söylüyor.

Kadınların Erkeklerden Daha Fazla Yaşamasının Nedeni Bu Bence'de Saklı!
Kadınların Erkeklerden Daha Fazla Yaşamasının Nedeni Bu Bence'de Saklı!
Kadınların Erkeklerden Daha Fazla Yaşamasının Nedeni Bu Bence'de Saklı!

Ancak en önemli nedeni kadınların erkeklerin yaptığı saçma sapık şeylerin yarısını bile yapmadığındandır. Cidden biz erkekler biraz manyağız.

Kadınların Erkeklerden Daha Fazla Yaşamasının Nedeni Bu Bence'de Saklı!
Kadınların Erkeklerden Daha Fazla Yaşamasının Nedeni Bu Bence'de Saklı!

Konu, karşıdan karşıya geçerken her iki yöne de bakmayı unutmaktan çok daha derine iniyor aslında.

Kadınların Erkeklerden Daha Fazla Yaşamasının Nedeni Bu Bence'de Saklı!
Kadınların Erkeklerden Daha Fazla Yaşamasının Nedeni Bu Bence'de Saklı!

Karar verme ve risk değerlendirmesi ile uğraşan, beynin bir parçası olan frontal loblar kadınlardan daha yavaş gelişir.

Kadınların Erkeklerden Daha Fazla Yaşamasının Nedeni Bu Bence'de Saklı!
Kadınların Erkeklerden Daha Fazla Yaşamasının Nedeni Bu Bence'de Saklı!

Komik ve acınası bir durum.

Kısacası erkeklerin, doğaları gereği ve testosteron yüzünden, her an bir kazaya kurban gitme olasılığı yüksektir.

Kadınların Erkeklerden Daha Fazla Yaşamasının Nedeni Bu Bence'de Saklı!
Kadınların Erkeklerden Daha Fazla Yaşamasının Nedeni Bu Bence'de Saklı!

Bence bu yazdıklarım çok mantıklı. Siz de bir erkekseniz dünyada kalan son zamanlarınızın tadını çıkarın.

Kadınların Erkeklerden Daha Fazla Yaşamasının Nedeni Bu Bence'de Saklı!
Cevapla