Kadınlar mı üstün yoksa erkekler mi? Kadınlar tabiki de... Bence

Kadın erkek eşitliğinden bahsedenler buraya baksın;


Kadınları öldürmek 2 kat ceza sebebi oldu (yeni kanuna göre)



Kadınsan hiç birşey yapmasanda kendine baktığın sürece sürüsüyle sevgilin oluyor.


Kadınlar, ben yakışıklıyım dese ya da mavi pantolon giyse sorun olmazken,


bir erkeğin ben güzelim demesi ayıplanırken pembe pantolon giymesi hor görülüyor.


Extra olarak kadınlar kadınlığını yaptığı sürece eşi ona bakmak zorunda ve Cennet annelerin ayağının altındadır.



''Ve hala erkek olmakmı istiyorsunuz? Eğer erkeksen,


Çok yakışıklı olsan bile - Eğer ağzın laf yapmıyorsa yalnız kalabiliyorsun ayrıca askere gitmek zorundada değilsiniz.


Ayrıca çalışmama gibi bir lükse hiç sahip değilsiniz.


Aslında sizde haklısınız, çoğumuz babamız başımızdayken kıymetini bilmezken- vefat edince deli gibi pişman oluyoruz.



En iyisi erkekler- adam olmaya- kadınlarda kadınlığını korumaya gayret etmelidir, '' bence ''


Herkes at gözlüğünü çıkarsın ve sahip olduğu şeyin kıymetini bilsin bir zahmet saygılar ...Kadınlarmı üstün yoksa Erkekler mi? Kadınlar tabikide .... Bence


Kadınlar mı üstün yoksa erkekler mi? Kadınlar tabiki de... Bence
Cevapla