Kadın erkek eşitliğinden bahsedenler buraya baksın;
Kadınları öldürmek 2 kat ceza sebebi oldu (yeni kanuna göre)
Kadınsan hiç birşey yapmasanda kendine baktığın sürece sürüsüyle sevgilin oluyor.
Kadınlar, ben yakışıklıyım dese ya da mavi pantolon giyse sorun olmazken,
bir erkeğin ben güzelim demesi ayıplanırken pembe pantolon giymesi hor görülüyor.
Extra olarak kadınlar kadınlığını yaptığı sürece eşi ona bakmak zorunda ve Cennet annelerin ayağının altındadır.
''Ve hala erkek olmakmı istiyorsunuz? Eğer erkeksen,
Çok yakışıklı olsan bile - Eğer ağzın laf yapmıyorsa yalnız kalabiliyorsun ayrıca askere gitmek zorundada değilsiniz.
Ayrıca çalışmama gibi bir lükse hiç sahip değilsiniz.
Aslında sizde haklısınız, çoğumuz babamız başımızdayken kıymetini bilmezken- vefat edince deli gibi pişman oluyoruz.
En iyisi erkekler- adam olmaya- kadınlarda kadınlığını korumaya gayret etmelidir, '' bence ''
Herkes at gözlüğünü çıkarsın ve sahip olduğu şeyin kıymetini bilsin bir zahmet saygılar ...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar