İstatistiklere Göre Kadınlar, Erkeklerden Daha Çok İlişki Bitirmeye Meyilliymiş. Peki Neden? Gelin Açıklayalım!

Yapılan birçok araştırma, anket ve hatta dava dosyalarının sayısına bakınca vs. kadınların , erkeklerden daha çok ilişki bitirmeye meyilli olduğu söyleniyor. Peki kadınlar neden kolayca ilişki bitirebiliyor?

İstatistiklere Göre Kadınlar, Erkeklerden Daha Çok İlişki Bitirmeye Meyilliymiş. Peki Neden? Gelin Açıklayalım!

Hazırsanız başlayalım!

Güç yoksa ilişki de yok!

İstatistiklere Göre Kadınlar, Erkeklerden Daha Çok İlişki Bitirmeye Meyilliymiş. Peki Neden? Gelin Açıklayalım!

Bir kadın bir erkeği neyine göre seçer? Kara kaşına kara gözüne, boyuna posuna aşık olduğu için mi? İlk başta belki, evet diyebiliriz ama ilişkinin ilerleyen dönemlerinde bunlar tamamen değişiyor. Kadın, karşısındaki erkeğin kendisine neler verebileceğine bakmaya başlar. Bunlar; Evlilik, Para, Özgürlük, Çocuk, Muhteşem bir Cinsel hayat, rahat bir yaşam, kariyer vs. diye uzayıp gider. Peki bu kadın, erkekte beklediği gibi bir para durumunu, cinsel açıdan tecrübesiz oluşunu vs. görürse ne olur? Evet, o ilişkiyi bitirir.

Beklentileri karşılanamıyor!

İstatistiklere Göre Kadınlar, Erkeklerden Daha Çok İlişki Bitirmeye Meyilliymiş. Peki Neden? Gelin Açıklayalım!

İlişkinin cicim aylarında, genelde bazı erkekler kadınlara, "Evimiz olacak, arabamız olacak, bu ay çok iyi bir işe giriyorum, şunu başaracağım, Önümüzdeki sene evleniyoruz seni isteyeceğiz" vb. cümleler kuruyor ve bunlardan biri veya fazlası gerçekleşmeyince o erkek, kadından bir eksi veya tamamen ret yemiş oluyor. Bunun dışında kadınlar erkeklerden çok daha fazla şey isterler. Ayrıca ilişkinin gidişatı hakkında kadınlar çok daha fazla düşünür/beklentiye girer. Her şeyi detaylıca düşünürler, erkekler gibi değildirler. O yüzden ilişkilerde kavga/tartışma ortamını genelde kadınlar yaratır.

Daha iyisi var!

İstatistiklere Göre Kadınlar, Erkeklerden Daha Çok İlişki Bitirmeye Meyilliymiş. Peki Neden? Gelin Açıklayalım!

Evet, kadınlar sizden daha iyisini bulabilme imkanına sahip! " Elimi sallasam ellisi " sözü kim için söylendi sanıyorsunuz?

Bir kadın sizden beklediklerini vs. bulamadığı an gitmeye meyillidir. Aynı şekilde önce sizi sevmiştir ama o'nu görene kadar? O kim? Daha iyi olanı. Mesela siz bir arkadaş grubundasınız ve masada bir kadın , siz dahil 2 erkek var. Kadın sizle daha samimiydi ama bir baktı ki sizden iyisi hemen yanınızda oturuyor. Bir anda düşünceleri değişebilir. "Parası var, yakışıklı, kaslı, kariyeri güzel, gelecek vaat ediyor" gibi düşünceler hücum eder. Tamam da, sizin de özelliklerinin aynı... Biri hariç, "Yakışıklı değilsin" evet, sırf bu yüzden seçilemedin. Şimdi gidip ağlayabilirsin. :D

Sonuç olarak kadınlar, her zaman ve mümkün olduğunda daha iyisini seçmeye meyillidir.

Daha duygusallar

İstatistiklere Göre Kadınlar, Erkeklerden Daha Çok İlişki Bitirmeye Meyilliymiş. Peki Neden? Gelin Açıklayalım!

Kadınlar erkeklerden daha duygusaldır, nokta. Çünkü yaratılış, evrim vs. adına her ne derseniz deyin, kadın her zaman erkekten daha duygusal olmuştur. Arada nadir de olsa istisnalar vardır ama bu kaideyi bozmaz.

Bu yüzden de kadınlar ilişkide duygularını belli etmekte çok daha iyidirler. Bir tartışma sırasında kadın, içinde biriken tüm şeyleri erkeğe boşaltır. Ağzına ne geliyorsa söyler. Ardından arkadaşları ile tüm yaşananları konuşur, üzerinden 25 kere geçerler ve ardından bir sonuca varırlar, bu çok hızlı olur. Erkekler bir ilişkideki sorunları çok yüzeysel konuşurlar ve kendilerince bir sonuca varmakta çok yavaştırlar. Kadınlar ise tam tersi, en geç 3-4 güne sonuca varabilirler.

Aile engelleri vardır

İstatistiklere Göre Kadınlar, Erkeklerden Daha Çok İlişki Bitirmeye Meyilliymiş. Peki Neden? Gelin Açıklayalım!

Evet.. Özellikle Türkiye gibi aile bağlarına çok önem verilen ülkelerde bu tarz bir durum vardır. Kadın, erkeğini seçmiştir ve uzun bir ilişkinin ardından evlenmek istemiştir ama oda ne? Baba ve anne karşı çıkıyor, " Onunla evlenemezsin, şuyun şusu bu var, onla evleneceksin! " Diyerek noktayı koyarlar. Eğer kadın karşı çıkamaz ve ikna edemezse ayrılık yaşanır.

Aynı şekilde normal bir sevgililik sürecinde bile, o erkeği istemeyen anne-baba , " O çocukla ne kadar devam edeceksin? İşi var mı? Arabası - Evi Var mı? O'su var mı? Bak bizim memlekette/ İş yerinde bilmem neyin oğlu var çok iyi kariyeri var vs. " gibi şeylerle sizi ilişkinizden soğutmak için de çaba gösterebilirler. Bu bazen bu kadar görünür olur, bazen de gizliden gizliye alttan alttan yüzeye çıkar.

Yani, çoğu ailenin de ilişki hayatına etki etmesi genel olarak yaygın bir durumdur. Bu da, ayrılığa sebep olmuş olur.

Yazdığım Bence tamamen birkaç araştırma ve kendi tecrübelerim sonucunda oluşmuştur. Eklemek istediğiniz şeyler varsa lütfen görüşlere yazın. Belki de aklıma gelmeyen eksik şeyler vardır. :) Teşekkür ederim.

Bunun dışında, Tüm kadınlar böyle değildir, genelleme kesinlikle yoktur. Bir ilişki için, yolun sonu ne kadar zorlu olursa olsun, o zorluğa göğüs gerecek kadınlar da elbet var, var olacaktır da.

İstatistiklere Göre Kadınlar, Erkeklerden Daha Çok İlişki Bitirmeye Meyilliymiş. Peki Neden? Gelin Açıklayalım!
Cevapla